تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813348746




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پذيرايي از يك و نيم ميليون زائر مرقد امام ره


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: پذيرايي از يك و نيم ميليون زائر مرقد امام ره
واحد مركزي خبر: حسين باقري در نشست با نمايندگان 120 دستگاه مانند بسيج، ستاد مشترك سپاه پاسداران، جمعيت هلال احمر، وزارت دفاع، شهرداري، ستاد اجرايي فرمان حضرت امام با بيان اين كه نيروي مقاومت بسيج 48 ساعت قبل از آغاز مراسم از كاروان هاي شهر ستاني با غذاي گرم پذيرايي خواهد كرد افزود: شب و روز 14 خرداد و شب 15 خرداد نيز در محوطه حرم مطهر حضرت امام با ميان وعده، كيك و شير به زائران خدمات رساني مي شود.

وي تاكيد كرد: در اين مراسم طبخ، تحويل و توزيع غذاي گرم نخواهيم داشت و همه دستگاههاي مسئول ملزم شده اند كه فقط كيك و شير در اختيار زائران قرار دهند.

باقري گفت: در نوزدهمين سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) شربت و آب آشاميدني نيز به صورت شبانه روزي در اختيار زائران قرار مي گيرد.

رئيس كميته پشتيباني و ايستگاههاي صلواتي ستاد نوزدهمين سالگرد ارتحال حضرت امام با اشاره به اين كه اين كميته از روز شنبه در محل مراسم مستقر مي شود گفت: امسال نوع ايستگاهها تغيير كرده است و حدود 150 ايستگاه در محوطه حرم و صحن هاي اصلي، آب و شربت توزيع مي كنند و در ايستگاههاي دورتر از حرم با كيك، شير، ميوه، نان و خرما از زائران پذيرائي مي شود.

باقري درباره افرادي كه در اين ايام قصد نذر و پذيرائي دارند گفت: آنان بايد ضمن ارتباط با ايستگاههاي صلواتي، بر اساس دستور العمل هاي ابلاغ شده به زائران خدمات رساني كنند.

وي با اشاره به اين كه از هيئت هاي مذهبي و تشكل هاي مردمي براي حضور در اين مراسم استقبال مي شود افزود: تشكل ها و هيئت ها از امروز مي توانند براي هماهنگي هاي مورد نياز به كميته پشتيباني و ايستگاههاي صلواتي استانداري تهران مستقر در حرم حضرت امام (ره) مراجعه كنند.
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 426]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن