تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814674413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك استاد دانشگاه: متاسفانه جوانان نگرش مثبتي نسبت به مواد مخدر دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: يك استاد دانشگاه: متاسفانه جوانان نگرش مثبتي نسبت به مواد مخدر دارند
داخلي. علمي. آموزشي.

استاديار دانشگاه آزاد گيلان و متخصص روانشناسي گفت: متاسفانه جوانان نگرش مثبتي نسبت به مواد مخدر دارند و تصور مي‌كنند اين مواد در كاهش اضطراب موثر هستند.

دكتر "بهمن اكبري " روز سه‌شنبه درحاشيه همايش مقابله‌با استرس در مصاحبه باايرنا اظهار داشت: مواد مخدر، سيگار، قرصهاي روان گردان و غيره نه تنها اضطراب را كاهش نمي‌دهند بلكه تاثيرات بسيار مخربي بر مصرف‌كننده دارند.

وي افزود: اين مواد به سيستم عصبي و روانشناختي مصرف‌كننده صدمه بسياري مي‌زنند و در حافظه، ادراك، هشياري، توجه و رفتار فرد اختلال شديدي ايجاد مي كنند.

به گفته وي همچنين مواد مخدر و قرصهاي روان گردان عوارض بسيار شديدي بر قلب، كليه و ساير اندامهاي مصرف‌كننده مي‌گذارند.

اين روانشناس متذكر شد: مسوولان ذيربط براي اصلاح اين نگرش بايد آموزش مهارتهاي زندگي در خصوص كنترل استرس ، خشم ، برخورد قاطعانه نسبت به مواد مخدر، آموزش نه‌گفتن به خواسته‌هاي غيرمنطقي ديگران و جلوگيري از فشار گروه همسالان را در سطح كودكان، نوجوانان و جوانان جامعه اجرا كنند.

همايش علمي مقابله با استرس روز سه‌شنبه توسط دانشگاه آزاد اسلامي واحد انزلي در سالن اجتماعات اداره كل بنادر و كشتيراني گيلان در بندر انزلي برگزار شد.كد‪۳‬
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 336]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن