تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805544849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خالد مشعل: ملت فلسطين هرگز رژيم صهيونيستي را به رسميت نخواهد شناخت‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: خالد مشعل: ملت فلسطين هرگز رژيم صهيونيستي را به رسميت نخواهد شناخت‌


رئيس دفتر سياسي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) تصريح كرد: ملت ما همچنان به حقوق حقه و سرزمين خود چنگ مي‌زند و هرگز رژيم صهيونيستي را به رسميت نخواهد شناخت.‌

خالد مشعل عصر ديروز در دانشگاه تهران با بيان اين كه تجاوزات رژيم صهيونيستي و آمريكا هرگز نخواهد توانست اراده ملت فلسطين را درهم بشكند، افزود: اسرائيل و آمريكا، فلسطين را مجازات مي‌كنند، چون ملت اين سرزمين در انتخابات خود جنبش مقاومت حماس را برگزيده است.

مشعل در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اين كه ممكن است اين سؤال در ذهن شما ملت ايران باشد كه چرا بايد از فلسطين حمايت كرد و دشمني آمريكا را به جان خريد، گفت: البته من از موضع شما بسيار مطمئن هستم و اين را صرفاً مي‌گويم كه اطمينان بيشتري به شما داده باشم. ملت بزرگ ايران بايد خوب بدانند كه از حركت و مردمي حمايت مي‌كنند كه پيروزي‌آفرين است.

رئيس دفتر سياسي حماس با تاكيد بر اين كه فلسطين قلب تپنده جهان اسلام است، به عروج پيامبر(ص) از مسجدالاقصي اشاره كرد و گفت: حمايت از آرمان فلسطين به معني عمل به يك وظيفه است.وي افزود: مطمئن باشيد وقتي از مقاومت فلسطين حمايت مي‌كنيد، روي پروژه‌اي حساب باز كرده‌ايد كه پيروز و ظفرمند است.‌

شرايط حماس‌

همچنين رئيس دفتر سياسي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) توقف كامل حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه، پايان بخشيدن به محاصره و بازگشايي گذرگاه‌ها‌ي غزه را به عنوان سه شرط اين جنبش براي آغاز آتش‌بس با رژيم صهيونيستي برشمرد.

وي با بيان اينكه مصري‌ها نخستين كساني بودند كه در اين زمينه اقدام به ميانجيگري كردند، تصريح كرد: ما با مصري‌ها همكاري كرديم و با اين شروط كه اسرائيل به طور كامل تجاوزات خود را عليه غزه متوقف كند، محاصره غزه پايان يابد و گذرگاه‌ها گشوده شود، آمادگي خود را براي مذاكرات آتش‌بس اعلام كرديم.رئيس دفتر سياسي حماس با تأكيد براينكه اين موافقت از پيش تعيين شده، از سوي ما نبود بلكه موافقتي مشروط بود، ادامه داد: اسرائيل تا اين لحظه هيچ پاسخ مثبتي در اين رابطه به ما نداده است و هنگامي‌كه اين رژيم نمايندگان خود را براي مذاكره با عمر سليمان رئيس دستگاه امنيتي مصر به قاهره فرستاد به دليل شكست در غزه بود.ما چند روز پيش به مصري‌ها اين موضوع را اطلاع‌ داده‌ايم كه اسرائيل پاسخ شروط ما را نداده ولي ما همچنان بر شروط خود پافشاري مي‌كنيم.

تماس‌هاي متعدد با حماس‌

مشاور سياسي اسماعيل هنيه اظهار داشت: بسياري از كشورهاي اروپايي در سطح عالي رتبه اخيراً با جنبش حماس و دولت بركنار شده فلسطين تماس‌هاي متعددي داشته‌اند.

به گزارش رسيده، دكتر احمد يوسف، مشاور سياسي اسماعيل هنيه، نخست‌وزير منتخب فلسطين تصريح كرد: حماس و دولت بركنار شده فلسطين با مسئولان فرانسه، نروژ، سوئيس و ايتاليا بنا به درخواست اين كشورها ديدار داشته‌اند.

هلاكت يك نظامي صهيونيست‌

مبارزان فلسطيني يك نظامي رژيم صهيونيستي را در بيت‌المقدس به هلاكت رساندند.

به گزارش رسيده از غزه، پليس رژيم صهيونيستي صبح روز دوشنبه جسد يك نظامي صهيونيست را كه هدف اصابت چندين گلوله قرار گرفته بود، در يكي از خيابان‌هاي بيت‌المقدس اشغالي شناسايي كرد.تيپ شهيد عماد مغنيه، وابسته به گردان‌هاي احرار الجليل با صدور بيانيه‌اي، مسئوليت اين عمليات را به عهده گرفت.

ادامه مذاكرات با سوريه‌

در آغاز جلسه كابينه رژيم صهيونيستي، اظهار داشت كه مذاكرات با سوريه به طور جدي و مداوم پشت‌ درهاي بسته و به‌ دور از رسانه‌ها در جريان است.نخست‌وزير رژيم صهيونيستي، در آغاز جلسه دولت رژيم صهيونيستي در بيت‌المقدس اظهار داشت: ما قصد نداريم مذاكرات با سوريه را از طريق رسانه‌ها، بيانيه‌هاي هر روزه و يا سردادن شعارهاي مختلف انجام دهيم.

ايهود اولمرت در ادامه گفت: مذاكرات با سوريه براساس توافق كنفرانس مادريد انجام مي‌گيرد اما اسرائيل هيچ تعهدي براي عقب‌نشيني از بلندي‌هاي جولان سوريه ندارد. اين اظهارات اولمرت پس از آن ايراد شد كه برخي نمايندگان پارلمان رژيم صهيونيستي به مذاكرات تل‌آويو با دمشق واكنش نشان داده و به اولمرت در خصوص عقب‌نشيني از جولان هشدار داده‌اند. ‌

اولمرت هم در واكنش به اين مسأله، اين نماينده‌ها را افرادي خطاب كرده كه خواهان صلح نيستند و در عين حال تأكيد كرده كه راه ديگري جز مذاكره با سوريه ندارد.

تأكيد بر استرداد جولان‌

از طرفي، عمرو موسي، دبيركل اتحاديه عرب بر حمايت اين اتحاديه از سوريه در گفت‌وگوهايش با رژيم صهيونيستي براي استرداد جولان اشغالي تأكيد كرد.عمرو موسي بعد از ديدار با فاروق‌الشرع، معاون رئيس‌جمهوري سوريه در دمشق گفت: موضع عربي، حمايت از حق و موضع سوريه براي استرداد اراضي خود است و اگر مذاكرات جدي باشد، بايد از آن حمايت كنيم.وي خاطرنشان كرد: موضع جهان عرب و اتحاديه روشن است؛ آنها حامي سوريه و استرداد جولان و گفت‌وگو در اين زمينه هستند.

محاصره غزه‌

فاروق‌الشرع نيز بر موضع كشورش در زمينه لزوم شكسته شدن محاصره نوار غزه تأكيد كرد. ‌وي اين مطلب را در ديدار با هيأت پارلماني انگليس به رياست كه در جريان آن درباره روابط سوريه و انگليس و آخرين تحولات لبنان، فلسطين و عراق بحث و تبادل نظر شد، بيان كرد.

الشرع با تأكيد بر لزوم كاهش تنش در منطقه از طريق گفت‌وگو خاطرنشان كرد:‌ صلح براساس استرداد سرزمين‌هاي اشغالي 1967 و اجراي قطعنامه‌هاي بين‌المللي محقق مي‌شود.




 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 333]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن