تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819477125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايرانيان مقيم مالزي انصراف اين كشور از پخش فيلم 300 را ستودند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ايرانيان مقيم مالزي انصراف اين كشور از پخش فيلم 300 را ستودند
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): كوالالامپورـ ايرانيان مقيم مالزي اقدام اخير شبكه تلويزيون ماهواره اي آسترو اين كشور را در انصراف از پخش فيلم مجعول 300 مورد ستايش قرار دادند.


به گزارش ايرنا، در پي اعلام كانال اچ .بي .او شبكه تلويزيون ماهواره اي آسترو مالزي مبني بر پخش فيلم ضد ايراني و مجعول 300، ايرانيان مقيم اين كشور در يك اقدام جمعي با ارسال نامه الكترونيكي و پيامك به مسوولان اين شبكه تلويزيوني ، انصراف از پخش اين فيلم را خواستار شده بودند.
آنان در پيامهاي خود ضمن برشمردن روابط سياسي ، اقتصادي ، تجاري و سرمايه گذاري دو كشور ايران و مالزي و با اشاره به شمار بيش از 10 هزار ايراني حاضر در اين كشور اعم از دانشجو و مقيم ، انصراف از پخش اين فيلم سراسر توهين نسبت به جامعه ايراني و آسيايي كه به جعل تاريخ نيز پرداخته است تقاضا كرده بودند.
بنابه برنامه از پيش اعلام شده ، شبكه آسترو قرار بود اين فيلم موهن نسبت به ايرانيان را در تاريخ پنجم خرداد ماه در معرض نمايش عموم قرار دهد.
درعين حال ، اين شبكه شامگاه يكشنبه گذشته ضمن صرف نظر از پخش فيلم 300، در زيرنويس برنامه هاي خود، علت پخش نكردن اين فيلم را مغايرت با قوانين مربوطه اين كشور عنوان كرد.
متعاقب اين امر، ايرانيان مقيم مالزي با ارسال پيامهايي به شبكه تلويزيوني آسترو از تصميم مسوولان اين شبكه نسبت به انصراف از پخش اين فيلم مجعول و ضد ايراني قدرداني كردند.
آنان همچنين خواستار توجه و دقت نظر بيشتر مسوولان ذيربط درانتخاب و پخش فيلمهايي شدند كه به انحاي مختلف با تاريخ ، فرهنگ و تمدن ديگر كشورها مرتبط مي شود.
آساق **335**1459
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 256]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن