تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815051547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دستاوردهاي سوخت و انرژي ايران در دهه اخير قابل توجه بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دستاوردهاي سوخت و انرژي ايران در دهه اخير قابل توجه بوده است
كرج - خبرگزاري مهر: رئيس پژوهشگاه مواد و انرژي كشور گفت: دستاوردهاي محققان ايراني در زمينه سوخت و انرژي در دهه اخير قابل توجه بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر در كرج، سيد خطيب الاسلام صدرنژاد، ظهر امروز در همايش ملي سوخت، انرژي و محيط زيست در پژوهشگاه مواد و انرژي كشور در مشكين دشت اظهار داشت: ساخت برخي تجهيزات مورد نياز اين پژوهشگاه كه پيش از اين از كشورهاي خارجي وارد ايران مي شد از جمله پيشرفتهاي محققان اين بخش است.

وي خاطرنشان كرد: اين تجهيزات علاوه بر اينكه از كشورهاي خارجي وارد مي شدند در زمينه تعمير و راه اندازي نيز نيازمند كمك كارشناسان خارجي بود اما هم اكنون اين تجهيزات با فناوري داخلي توليد، تعمير و راه اندازي مي شود.

در اين مراسم همچنين دبير علمي اين همايش نيز عنوان كرد: 470 چكيده مقاله از سراسر كشور در پنج محور توليد و انتقال انرژي و محيط زيست و بهينه سازي بهره برداري از انرژي از سراسر كشور به دبيرخانه اين همايش ارسال شد.

سيد امير حسين زمزميان بيان داشت: از ميان اين مقالات 300 مقاله پذيرفته شد كه پس از سه مرحله داوري 94مقاله به صورت شفاهي و 86 مقاله به صورت پوستر در اين همايش ارائه خواهد شد.

وي فراهم آوردن زمينه مناسب براي ارائه آخرين دستاوردهاي نوين علمي، پژوهشي و صنعتي در حوزه هاي مختلف مهندسي انرژي و رشته هاي مرتبط ، شناخت توانايي هاي علمي، پژوهشي و صنعتي كشور و تقويت ارتباط ميان دانشگاه و صنايع و مراكز علمي پژوهشي كشور را از اهداف برگزاري اين همايش برشمرد.

وي عنوان كرد: بررسي آينده و چشم انداز انرژي در ايران و جهان و زمينه سازي براي برگزاري همايشهاي مشترك بين انجمنهاي علمي و صنايع كشور از ديگر اهداف برگزاري اين همايش است.

در كنار برگزاري همايش، آخرين دستاوردهاي پژوهشي و صنعتي در زمينه هاي انرژي در نمايشگاهي در 20 غرفه به نمايش گذاشته شده است.

انجمن احتراق، انجمن اقتصاد و انرژي، سازمان انرژي هاي نو ايران و شركتهاي خدمات مهندسي از جمله شركت كنندگان در اين نمايشگاه هستند.

كارگاه هاي آموزشي طراحي و ساخت پتل هاي فتو و لتابيك و انرژي باد از ديگر برنامه هاي جنبي اين همايش به شمار مي رود .

در آيين افتتاح اين همايش كه در سالن اجتماعات پژوهشگاه مواد و انرژي مشكين دشت كرج برگزار شد، حدود يكصد نفر از كارشناسان مهندسي و انرژي، استادان و مهماناني از كشورهاي هند، مالزي، آفريقاي جنوبي و جمهوري چك حضور داشتند.

اين همايش به مدت سه روز تا نهم خرداد ماه سال جاري ادامه دارد.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 378]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن