تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815147281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كابينه‌ي تايلند طرح برگزاري همه پرسي اصلاحات قانون اساسي را تصويب كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: كابينه‌ي تايلند طرح برگزاري همه پرسي اصلاحات قانون اساسي را تصويب كرد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: بين‌الملل - فرامنطقه‌يي

نخست وزير تايلند امروز(سه‌شنبه) اعلام كرد كه كابينه‌ي اين كشور طرحي را مبني بر برگزاري همه‌پرسي ملي در مورد ايجاد اصلاحات پيشنهادي در قانون اساسي تصويب كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از خبرگزاري شينهوا، ساماك سونداراوج، نخست وزير تايلند تصريح كرد كه دولتش براي هموار كردن راه در برگزاري اين همه‌پرسي دو گزينه دارد: اول اين كه منتظر بررسي‌هاي شوراي دولتي براي تاييد همه‌پرسي سال 1998 باشد، و دوم اين كه در غير اين صورت، دولت به كميسيون انتخاباتي اين كشور مسووليت تنظيم پيش‌نويس يك قانون براي برگزاري رفراندوم جديد را بدهد.

نخست‌وزير تايلند در ادامه اظهار داشت كه كميسيون انتخابات كشور قول داده است تا قبل از آغاز جلسه‌ي ويژه‌ي پارلمان تايلند براي بحث در مورد اصلاحيه‌هاي قانون اساسي اين اقدام را به طور كامل انجام دهد.

سونداراوج افزود: اگر همه‌پرسي نشان دهد كه اكثر مردم با اين ايده مخالف هستند، دولت تايلند در اجراي طرح اصلاحات قانون اساسي دخالت نخواهد كرد .

تصويب برگزاري همه‌پرسي در مورد اصلاحات قانون اساسي تايلند در حالي اعلام شده است كه دور جديدي از اعتراض‌هاي خياباني در مركز بانكوك، توسط حزب ائتلاف مردمي براي دموكراسي در اعتراض به انجام اصلاحات در قانون اساسي اين كشور برگزار شده است.

انتهاي پيام
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 309]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن