تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه دارى (در حكم) دهانى است كه جز به خير سخن نگويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815145396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارآفرين برتر : هدفم از اجراي طرح كارآفريني كاهش وابستگي به خارج بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كارآفرين برتر : هدفم از اجراي طرح كارآفريني كاهش وابستگي به خارج بود
اقتصاد. اقتصادي. جشنواره. كارآفرينان
جليل فدايي‪ ۲۸‬ساله كارشناس كامپيوتر ، كارآفرين برتر استان خراسان رضوي در بخش خدمات در سومين جشنواره كارآفرينان برتر شناخته شده است. او مي گويد: هدفم از اجراي طرح كارآفريني كاهش وابستگي به خارج بود و معتقدم كه كارآفرينان براي اجراي طرح‌هاي خود به حمايت معنوي نياز دارند .

اين كارآفرين برتر در مورد طرح خود گفت : مدير عامل شركت فناوري اطلاعات گلاره هستم و نرم افزار جامع ترسيمات نقشه برداري را طراحي كرده ام.

وي در مورد طرح خود مي‌گويد: نرم افزار طراحي شده نرم افزار جامع شبكه آبرساني است كه در محيطهاي گرافيكي پروفيل و پلان را ترسيم مي‌كند.

او در ادامه يادآور شد: اين نرم افزا داراي چهار فاز است كه در فاز نخست تهيه پروفيل از طريق دوربين‌هاي ديجيتال است كه در محيط گرافيكي اتوكد يا ‪ SDR MAP‬مي‌توان اطلاعات را به نقشه تبديل كرد.

فدايي در مورد فاز دوم اين نرم افزار گفت : در فاز دوم پلان به شكل ديناميكي تهيه مي‌شود . در فاز سوم تهيه محيط گرافيكي است و فاز چهارم شامل توصيه‌هاي نرم افزار براي كاربران از اين نرم افزار است.

اين كارآفرين برتر كه از طريق پارك‌هاي فناوري توانسته تسهيلات دريافت كند ،مي گويد: متاسفانه تامين مالي طرح كه از سوي پارك‌هاي فناوري تهيه شده است، كافي نيست ، اما مهمترين مشكل عدم شناخت برخي از مسئولان از طرح ها است كه در مورد اجراي طرح‌هاي كارآفريني توجيه نيستند.

وي انگيزه خود را از شروع اين كار، ايجاد فرصت شغلي مناسب براي خود و ديگران ذكر كرد و گفت : پس از فارغ التحصيل شدن تمايل نداشتم كه خود را به بدنه دولت وصل كنم و به همين دليل با چند نفر از فارغ التحصيلان ديگر در همين رشته تصميم به تهيه نرم افزار جديد گرفتيم.

او مي‌گويد : تمايل داشتم طرحي نو در اين نرم افزار ايجاد كنم تا وابستگي ما به خارج در خصوص نيازهاي نرم افزاري در زمينه ترسيم نقشه ، كاهش يابد او مي‌گويد: متاسفانه برخي از مسئولان به جاي اينكه به توسعه چنين نرم افزارهايي كمك كنند ترجيح مي‌دهند چند نفر را براي انجام كاري كه با هزينه بسيار اندك توسط امكانات نرم افزاري ايجاد مي‌شود،به كارگيرند. به عبارتي كار از طريق نرم افزار براي آنها هنوز غير قابل توجيه است.

اين كارآفرين برتر استان خراسان رضوي مي‌گويد: اين نرم افزار مشابه خارجي ندارد . ميزان اشتغالزايي طرح ‪ ۱۴‬نفر است و اين نرم افزار به طور عام براي استفاده مراكز و سازمان‌هاي دولتي است.

وي معتقد است: كارآفرينآن انسان‌هايي كوشا هستند كه با تاكيد بر مهارت خود مي‌توانند در جامعه اشتغال ايجاد كنند.

فدايي يادآور شد: جامعه ايران نياز به نوآوري و خلاقيت در تمامي زمينه‌هاي اقتصادي و اجتماعي دارد و ايجاد واحد كارآفريني در دانشگاه‌هاي كشور به طور يقين مي‌تواند آنها را در شناخت فرصت‌ها كمك كند.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 315]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن