تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815168323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شخصيت عرفاني و صداقت امام خميني موجب گرايش مردم به سوي ايشان شده بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: شخصيت عرفاني و صداقت امام خميني موجب گرايش مردم به سوي ايشان شده بود
داخلي. اجتماعي. مراسم. ارتحال‌امام.

مسوول حفظ آثار و ارزشهاي اسلامي دفاع مقدس شهرستان مرزي قصرشيرين گفت:
صداقت، ساده‌زيستي، قاطعيت و شخصيت عرفاني حضرت امام خميني (ره) همه مردم را با هر طيف خاصي مجذوب خود كرده بود.

"نوروز قادري" روز سه‌شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود : حضرت امام در عين اينكه داراي كمال و وارستگي بسيار بودند ، شخصيتي سياستمدار و عالم به مسايل روز دنيا نيز بودند به طوري كه اين موضوع موجب شگفتي بسياري از دشمنان ايشان شده بود.

مسوول انجمن ادبي الوند قصرشيرين گفت: روحيه شجاعت و مبارزه‌طلبي ايشان با اراده قوي و قلبي و ارتباط نزديكي كه با خداوند داشت موجب شده بود تا قدرتهاي استكباري را به زانو درآورد.

اين شاعر برجسته قصرشيريني كه حدود ‪ ۳۰‬سال است در عرصه سرودن اشعار ملي و مذهبي فعاليت دارد ، گفت : صداقتي كه امام داشتند باعث شد كه در زمان فقدان از دست دادن ايشان در سال ‪ ۶۸‬احساس كنم كه پدرم را از دست داده‌ام.

وي گفت: در چهاردهم خرداد همان سال رحلت ، يك غزلي با عنوان "رحلت پدر" سرودم كه اين بدترين خاطره دوران زندگيم بود.

وي افزود : هر كس با هر زبان و با هر تفكري كه دارد اگر به سراغ آثار و كتب ارزشمند امام خميني ( ره ) برود به اين حقيقت خواهد رسيد كه امام براي همه بود و براي خودش نبود.

قادري كه خود دو كتاب شعري ارزشمند به نام "فرياد سكوت" و "از قره‌سو تا الوند" به رشته تحرير درآورده است، گفت : اشعار عرفاني امام خميني (ره) با لحن عارفانه نشان‌دهنده عشق الهي ايشان بود.

وي گفت: شخصيت والاي امام نه تنها در جامعه ايران بلكه براي جهانيان مشخص و روشن است و تاثيري كه ايشان بر شعرا و ديگر نويسندگان به خصوص جوانان گذاشته است بي‌نظير است.

وي در پايان از تمامي اهالي ادب و عرفان ، به ويژه نسل جوان خواست كه آثار ارزشمند امام را مطالعه كنند و حافظ و نگهبان ارزشهاي اصيل اسلامي و رهنمودهاي امام راحل و مطيع ولايت فقيه باشند.ك/‪۳‬
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 385]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن