تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815356367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آشتياني خبر داد: آمادگي براي واگذاري ميزباني تور رياست جمهوري به استان‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: آشتياني خبر داد: آمادگي براي واگذاري ميزباني تور رياست جمهوري به استان‌ها
خبرگزاري فارس: رئيس فدراسيون دوچرخه سواري گفت: اگر استاني براي برگزاري تور رياست جمهوري اعلام آمادگي كند، در صورت دارا بودن شرايط و با نظارت فدراسيون، ميزباني واگذار خواهد شد.


به گزارش خبرگزاري فارس، نخستين جلسه كميته فني فدراسيون درباره برگزاري تور بين المللي رياست جمهوري در سال 2009 برگزار شد.
اين نشست با حضور اميررضا واعظ آشتياني رئيس فدراسيون، اصغر خالقي دبير، بهيار رياحي مدير روابط بين الملل، منوچهر روشن پور، بيژن اميرآخوري، محمود وفايي و مجيد ناصري، در محل فدراسيون برگزار شد.
واعظي آشتياني با اظهار رضايت از برگزاري اولين دوره تور رياست جمهوري، گفت: براي هرچه بهتر برگزار شدن و ساماندهي اين رقابت‌ها و ساير تورها، كميته فني تورها در فدراسيون تشكيل و در آينده‌اي نزديك رئيس آن نيز منصوب خواهد شد.
اعضاي حاضر در مورد برگزاري نخستين دوره تور رياست جمهوري، نحوه اجرا و نقاط مثبت و ضعف برگزاري اين مسابقه مطالبي را ذكر و در خصوص آنها تبادل نظر صورت گرفت.
واعظي آشتياني اظهار داشت: فدراسيون براي اشاعه فرهنگ دوچرخه سواري و شناسايي استعدادهاي بالقوه، اگر استاني جهت ميزباني و برگزاري تور رياست جمهوري اعلام آمادگي كند، اين پيشنهاد مورد بررسي قرار خواهد گرفت و در صورت دارا بودن شرايط، تور در آن استان و با نظارت فدراسيون ميزباني واگذار خواهد شد.
وي از برگزاري سمينار علمي تورها خبر داد و گفت: يكي از وظايف كميته تورها با هماهنگي كميته آموزش و پژوهش فدراسيون، برگزاري سمينار علمي است.
انتهاي پيام/
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 295]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن