تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 27 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811449803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشاركت ايران در پروژه هاي بزرگ عمراني


واضح آرشیو وب فارسی:سازمان خبری اقتصاد ایران: مشاركت ايران در پروژه هاي بزرگ عمراني
مديرعامل منطقه آزاد كيش اظهار داشت:تهران - خبرگزاري اقتصادي ايراناكونيوز: مديرعامل منطقه آزاد كيش عنوان كرد: هم اكنون بسياري از شركتهاي عمراني، ساختماني و مهندسان مشاور ايراني در طرحهاي بزرگ ساختماني كشورهاي مختلف دنيا حضور دارند.


به گزارش خبرگزاري اقتصادي ايران، "محمد مددي "در افتتاح پنجمين نمايشگاه بين المللي عمران و ساختمان كيش با اشاره به نقش فعاليتهاي عمراني و صنعت ساختمان در توسعه اقتصادي كشورهاي جهان گفت: براساس بررسي موسسات معتبر دنيا حجم فعاليتهاي ساختماني جهان در سال 2007 به 4.7 هزار ميليارد دلار بالغ شد كه در اين ميان ژاپن با بيش از 700 ميليارد دلار و چين با بيش از 600 ميليارد دلار بعد از آمريكا در رتبه هاي دوم و سوم فعاليتهاي ساختماني دنيا قرار دارند.

مديرعامل منطقه آزاد كيش افزود: پيش بيني ها حاكي از آن است كه چين با رشد سريع فعاليتهاي ساختماني خود تا سال 2009 ميلادي با پشت سر گذاشتن ژاپن، مقام دوم را در فعاليتهاي ساختماني دنيا به دست آورد.

وي تصريح كرد: امروزه در دنيا استفاده از مصالح ساختماني استاندارد، طراحي ساختمانها متناسب با اقليم و استفاده بهينه از فضاي موجود، مقاوم سازي بناها در مقابل حوادث طبيعي، بكارگيري نيروهاي متخصص، جلوگيري از آسيب پذيري ساختمانها و افزايش طول عمر مفيد آنها از جمله مسائلي است كه مورد توجه جدي فن آوري هاي نوين مهندسي ساختمان قرار دارد.

مددي گفت: رشد جمعيت جهان و افزايش تقاضا براي سوختهاي فسيلي، بهينه سازي مصرف انرژي را اجتناب ناپذير ساخته، ساختمانها مصرف كنندگان عمده انرژي در جهان هستند. بر اين اساس در سال 2006 حدود 40 درصد انرژي توليد شده در دنيا در ساختمانها به مصرف رسيده است.

وي خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه بخش عمده اي از انرژي براي ايجاد گرما و سرما در ساختمانها مصرف مي شود ضرورت اقتضا مي كند با بكارگيري فن آوري هاي نوين، صرفه جويي در صرفه جويي در مصرف انرژي و جلوگيري از اتلاف سرما و گرما درساختمان ها در سرلوحه اقدامات قرار گيرد.

مددي گفت: مطالعات صورت گرفته توسط موسسات بين المللي حكايت از آن دارد كه طراحي صحيح ساختمانها با توجه به اقليم، عايق بندي مناسب و استفاده از مصالح ساختماني مطلوب مي تواند مصرف انرژي را بيش از 50 درصد كاهش دهد.

اين مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد كيش گفت: بخش ساختمان در اقتصاد ملي ايران بسيار تاثيرگذار بوده و با توجه به ارتباط مستقيم با زيرمجموعه هاي متنوع و گسترده از يك سو باعث ايجاد اشتغال موثر شده و از سوي ديگر تحرك لازم را در بخش هاي مختلف صنعت، معدن، بازرگاني كشور ايجاد مي كند.

به گفته مددي، با توسعه صنايع در بخش ساختمان و توليد انواع مصالح ساختماني مرغوب و تربيت نيروهاي متخصص ساختمان، متخصصان مجرب ايران هم اكنون قادرند پيچيده ترين و دقيق ترين پروژه هاي ساختماني را با مناسب ترين شكل اجرا كنند.

وي تصريح كرد: در سالهاي اخير صادرات خدمات فني و مهندسي ايران كه بخش عمده اي از آن را پروژه هاي ساختماني تشكيل مي دهند از جايگاه ويژه اي برخوردار شده و هم اكنون بسياري از شركتهاي عمراني، ساختماني و مهندسان مشاور ايراني در طرحهاي بزرگ ساختماني كشورهاي مختلف دنيا حضور دارند.

مددي گفت: صادرات خدمات فني و مهندسي در سالهاي اخير به صورت قابل ملاحظه اي افزايش داشته و براساس آمارهاي منتشره از سوي سازمان توسعه تجارت ايران در سال 86 حجم قراردادهاي منعقده براي اجراي پروژه هاي مختلف در بسيار از كشورهاي جهان به بيش از 2 ميليارد دلار رسيده است.

وي تاكيد كرد: ايران در توليد انواع مصالح ساختماني و كالاهاي مورد نياز بخش ساختمان از مزيتهاي نسبي برخوردار بوده و سالانه مقادير قابل ملاحظه اي از انواع مصالح ساختماني به ساير كشورهاي جهان صادر مي كند.

مددي گفت: طرح جامع مقصد جزيره كيش تحت عنوان "باغ ايراني در خليج فارس" در سال 84 به تصويب شورايعالي معماري و شهرسازي كشور رسيده و به همين جهت توسعه اين جزيره در تمام زمينه هاي عمراني به ويژه توسعه مجتمع هاي مسكوني، هتلها، مراكز اقامتي و گردشگري و ايجاد زيرساختمانهاي لازم مورد توجه خاص قرار گرفته است.

انتهاي پيام//
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سازمان خبری اقتصاد ایران]
[مشاهده در: www.econews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 332]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن