تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814982784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي‌نژاد در مراسم افتتاح سه پروژه عمراني در كرمانشاه:فحش دادن به دولت هنر نيست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: احمدي‌نژاد در مراسم افتتاح سه پروژه عمراني در كرمانشاه:فحش دادن به دولت هنر نيست
خبرگزاري فارس: رييس جمهور با بيان اين نكته كه فحش دادن به دولت هنر نيست گفت:بايد به هر تخلفي عادلانه ، درست و نه سياسي برخورد كنند و هر چه و هر كه هست به اندازه جرمش مجازات شود.


به گزارش حوزه دولت خبرگزاري فارس، محمود احمدي نژاد رييس جمهور اسلامي كشورمان در مراسم افتتاح چند طرح عمراني در كرمانشاه افزود: خداي بزرگ را سپاسگزارم كه بار ديگر توفيق حضور در استان سرفراز كرمانشاه و در جمع بهترين هاي مردم ايران را عنايت كرد.

رئيس جمهور گفت: مردمي كه نزديك 1400 سال در خط مستقيم توحيد، عدالت و اسلام ناب محمدي (ص) زندگي و فرازهاي پرافتخاري را تقديم ملت ايران و جامعه بشري كردند.

وي افزود: مردم استان كرمانشاه در دامان پرمهر خود انسان هاي بزرگ، علما، مجاهدان و شهدا و برجستگاني را تربيت كردند.

رئيس جمهور در ادامه درباره طرح هاي افتتاح شده امروز در اين استان گفت: سه كار مهم امروز تقديم مردم شد، كار اول مسكن مهر بود كه نزديك به 16 هزار واحد مسكوني اماده شد و در اختيار مردم شهر و روستا قرار گرفت.

احمدي نژاد افزود: جمع كثيري از توان مهندسي و منابع مالي كشور بسيج شد تا اين كار بزرگ به نتيجه برسد.

وي گفت: اين طرح 5000 واحدي مسكن مهر كرمانشاه در حد بسيار بالا و مطلوبي است.

رئيس جمهور افزود: تلاش مي كنيم 117 هزار واحد مسكن مهر، تا پايان سال و حداكثر تا فروردين به نتيجه برسد.

رئيس جمهور در ادامه سخنانش در مراسم بهره برداري از طرح هاي عمراني در استان كرمانشاه گفت: امروز وظيفه اصلي ما ساختن ايران است.

احمدي نژاد افزود: ساختن ايران بايد اولاً متكي به طبيعت و زمين ايران باشد و استعدادهاي طبيعي كه خداوند در اين سرزمين قرار داده است ثانياً متكي به توانايي متخصصان ، كاركنان ، كارگران ، سرمايه گذاران و طراحان خودمان و ثالثاً متكي به انديشه و فرهنگ ايراني باشد.

وي تاكيد كرد: ايران را بايد با اتكا به استعداد ايران ، توان ايراني و با انديشه فرهنگي ايراني بسازيم و اين هم شدني است.

رئيس جمهور با اشاره به سخنان استاندار كرمانشاه درباره اجراي طرح هاي مهم در اين استان گفت: بسياري از آمار و ارقامي كه استاندار داد و مقايسه مي كرد با طول كل دوره هاي قبل از دولت نهم يعني در هشت سال به اندازه سه برابر كل قرن مي شود كار كرد و مي توان طرح هاي عظيم تحولي را در ايران اجرا كرد.

احمدي نژاد با اشاره به ظرفيت بزرگ ملت ايران براي ساختن و پيش بردن كارهاي بزرگ افزود : ملت ايران از اين جهت ممتاز است و نشان داده است كه مي تواند مأموريت هاي تاريخ ساز و بزرگ را بر عهده بگيرد و جلو برود.

وي افزود: يكي از كارهاي مهمي كه در دست اجراست تحول در بخش كشاورزي است.

رئيس جمهور با اشاره به وضع توليدات كشاورزي و دامي ، نحوه آبياري و وسعت زمين هاي كشاورزي كشور گفت: در كشور زمين و نيروي انساني و بيش از صد هزار فارغ التحصيل كشاورزي داريم.

وي با تاكيد بر استفاده از روش هاي نوين آبياري در كشورگفت: در استان هاي كويري كه آب كم است شيوه آبياري غرقابي است و اين هدر رفتن منابع آبي است و ما با همين آب موجود كشور با استفاده از روش هاي نوين آبياري مي توانيم سطح زير كشت را 4 برابر افزايش دهيم و اين شدني است.

رئيس جمهور با تاكيد بر اينكه آب و زمين و نيروي انساني كافي وجود دارد و پول هم داريم گفت: سال گذشته يك ميليون و 700 هزار خودروي صفر كيلومتر در كشور شماره گذاري شده است كه اگر كف قيمت را بگيريم 23 هزار ميليارد تومان مردم خودروي صفر كيلومتر خريده اند و انشاءالله روزي برسد كه بهترين ماشين ها زير پاي مردم باشد.

وي افزود: 350 هزار ميليارد تومان سپرده هاي مردم در بانك هاست و همين مقدار هم نقدينگي كشور است كه بيش از 4 بار در سال چرخش دارد يعني حجم اقتصاد ايران 1400 هزار ميليارد تومان است كه بايد از اين نقدينگي درست استفاده كنيم.

احمدي نژاد افزود: بخشي از اين پول را امسال براي توسعه كشاورزي اختصاص داده ايم و از صندوق توسعه ملي 3 هزار و 300 ميليارد تومان در حساب بانك كشاورزي گذاشته ايم و به زودي 3 هزار و 300 ميليارد تومان ديگر هم در اين حساب واريز مي كنيم كه جمعاً 6 هزار و 600 ميليارد تومان مي شود.

وي اضافه كرد : با بانك كشاورزي قراردادي بسته ايم كه اين مبلغي كه ما داده ايم سود آن صفر باشد و6 هزار و 600 ميليارد تومان ديگر هم خود بانك در اين حساب واريز كند كه مي شود 13 هزار و 200 ميليارد تومان و با سود 7 درصد به توسعه كشاورزي اختصاص مي دهيم .

رئيس جمهور با اشاره به تصميمات دولت براي رفع بروكراسي در زمينه بخش كشاورزي گفت: دولت ستادي تشكيل داده است و تمام اختيارات رئيس جمهور و وزرا در موضوع حقابه، تحويل زمين و وام همه را يكجا به استانداران واگذار كرده ايم و ديگر آن بروكراسي پيچيده تمام شده است.

رئيس جمهور در ادامه سخنانش در مراسم افتتاح طرحهاي عمراني در استان كرمانشاه گفت: امسال بايد انقلابي در كشاورزي كشور اتفاق بيفتد چرا كه دايره كشاورزي ما وسيع است و تمام سرزمين ايران استعداد كشاورزي و دامپروري دارد و بعضا استعدادهاي ما استثنايي و منحصر به فرد است.

احمدي نژاد به طور مثال به وجود گياهان دارويي در كشور اشاره كرد و افزود:گياهان دارويي از گياهان بسيار گران قيمت، پرسود و اشتغال افرين است و سرزمين ايران 11 اقليم از 13 اقليم شناخته شده جهان و انواع خاك را در خودش دارد.

وي گفت: نزديك به 2400 گونه گياهي در ايران وجود دارد كه تاكنون اثبات شده بيش از 800 گونه ان خاصيت دارويي بسيار ارزشمند دارد.

رئيس جمهور افزود: ما سالي 3 - 4 ميليارد دلار دارو و لوزام پزشكي وارد مي كنيم در حالي كه مركز داروي خدادادي، سرزمين ايران است.

احمدي نژاد گفت: استان كرمانشاه از استان هايي است كه تعداد زيادي گياهان دارويي دارد و قابليت صدور به دنيا را هم دارد.

وي افزود: در همين سفر اخير با مقامات كشور ميزبان ديدار دو جانبه داشتيم، مسئولان انها اعلام كردند كه حاضريم با شما در زمينه توليد داروهاي گياهي همكاري كنيم چرا كه ايران پيشرفت هاي خوبي دارد.

رئيس جمهور گفت: ايران اين ظرفيت را دارد كه سالي بيش از 10 ميليارد دلار گياه دارويي صادر كند.

وي افزود: ما بايد نيازهاي كشاورزي كشورهاي همسايه را در استانهاي مرزي ايجاد و توليد كنيم و بفروشيم.

رئيس جمهور گفت: استان كرمانشاه مي تواند مرغ،گوشت ،‌ توليدات باغي و عسل بخش مهمي از كشور عراق را بدهد.

رئيس جمهور در ادامه سخنان خود در مراسم بهره برداري از چند طرح عمراني در كرمانشاه افزود: برخي گزارشات همه اينها را كنار يكديگر قرار مي دهند ، مي شود گزارش عليه ملت ايران و اسباب گسترده تخريب چهره پاك ملت ايران را فراهم مي كنند.

وي افزود: البته افراد متخلف در ايران هم هستند كه بايد دستگاههاي مربوطه آنها را بگيرند عادلانه ، درست و نه سياسي با آنها برخورد كنند و هر چه و هر كه هست به اندازه جرمش مجازات كنند.

رئيس جمهور گفت: برخي به گونه اي وانمود مي كنند كه گويا كل كشور خراب است آيا جفا بالاتر از اين در حق ملتي كه دنيا به آن اميد بسته و آن را بزرگ ، صاحب فرهنگ و شريف مي داند مي شود؟

با اشاره به برخي مسائل پيش آمده در حوزه تخلفات اقتصادي و متهم شدن برخي همكارانش گفت: هر كسي در هرجايي به هر اندازه اي تخلف كرده بگيرند و با آن برخورد كنند.

وي افزود: فحش دادن به دولت هنر نيست، اگر جرات دارند بروند سراغ همان هايي كه اصل كاري هستند.

رئيس جمهور در ادامه با اشاره به اجراي پروژه هاي عمراني در استان كرمانشاه از همه افرادي كه در اجراي اين طرحها مشاركت دارند صميمانه تشكر كرد و گفت: سردار عبداللهي اين بشارت را به ما داد كه ان شاء الله قبل از ماه مبارك رمضان آب آشاميدني در اختيار مردم قرار خواهد گرفت.

وي افزود: همچنين يك سد با شبكه انتقال آب آشاميدني به كرمانشاه كه ان شاء الله اميدواريم در ماه مبارك رمضان امسال مردم كل استان و مردم عزيز كرمانشاه از همه نعمتها و بركات الهي از جمله آب شيرين كه از برفهاي آب شده به دست آمده استفاده كنند.

انتهاي پيام/

انتهاي پيام/

دوشنبه|ا|22|ا|خرداد|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 237]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن