تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814982462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار آذربايجان‌غربي: روند اجرايي كند پروژه‌هاي عمراني در كشور برازنده نظام نيست عمر اجراي بسياري از پروژه‌هاي ملي در استان به 23 سال هم مي‌رسد!


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: استاندار آذربايجان‌غربي: روند اجرايي كند پروژه‌هاي عمراني در كشور برازنده نظام نيست عمر اجراي بسياري از پروژه‌هاي ملي در استان به 23 سال هم مي‌رسد!


خبرگزاري دانشجويان ايران - اروميه
سرويس: شهرستان‌ها

استاندار آذربايجان‌غربي گفت: اجراي كند پروژه‌هاي عمراني در كشور خجالت‌آور و برازنده دولت نهم نيست.

به گزارش خبرنگار ايسنا، دكتر رحيم قرباني در چهارمين همايش هم انديشي دستگاه‌هاي اجرايي، مشاوران و پيمانكاران اركان ساخت اظهار كرد:عمر اجراي بسياري از پروژه‌هاي ملي كه در حجم كوچكي اجرا مي‌شوند در استان به 23 سال هم مي‌رسد كه اين موضوع برازنده نظام نيست.

وي با اشاره به اينكه نظير اين پروژه‌هاي عمراني با مديريت استان در عرض حداكثر 4 ماه در آذربايجان‌غربي اجرا مي‌شوند، افزود: دليلي ندارد چنين پروژه‌هاي كوچكي از تهران كنترل شوند و زمان اجراي آنها اين قدر طولاني شود.

وي از معاونت نظارت راهبردي رياست جمهوري خواست تا اين موضوع را با جديت پيگيري و اجازه ندهد كه اين گونه اقدامات، فعاليت‌هاي عمراني دولت در راستاي كاهش مدت زمان اجراي پروژه هاي عمراني را خدشه دار كند.

استاندار آذربايجان‌غربي در بخش ديگري از سخنان خود بر جذب فارغ التحصيلان جديد دانشگاهي در رشته‌هاي عمراني تأكيد كرد و گفت: با انتقال تجربيات به نسل جوان و فعال آنها را وارد بازار كار كنيم؛ چرا كه توسعه كشور در آينده دست اين جوانان خواهد بود.

وي همچنين بر همكاري و هماهنگي بيشتر كارفرمايان، مشاوران و پيمانكاران تأكيد كرد و افزود: شركت‌هاي بزرگ جهان اگر امروز موفق هستند به اين دليل است كه به عنصر مشاركت توجه كرده‌اند.

دكتر قرباني ادامه داد: ايران با داشتن تمدن غني و پشتوانه علمي محكم و دانشمندان بزرگ جهان بايد به جايگاه علمي از دست رفته خود دست يابد و حاكميت علمي جهان را در اختيار گيرد.

وي خاطرنشان كرد: ما بايد تهديدات را به فرصت‌ها تبديل كنيم و از فرصت ها نهايت استفاده و بهره را ببريم.

مدير كل دفتر فني استانداري و رييس كميته اركان ساخت نيز در اين همايش گفت: كميته اركان ساخت با انگيزه و توان مضاعف و با برنامه‌ريزي هاي اساسي در صدد رفع موانع پيش روي نظام فني و اجرايي است..

عصمتلو اظهار كرد: كميته اركان ساخت به عنوان اتاق فكر براي نظام فني و اجرايي استان بوده و دنبال استفاده حداكثري و پتانسيل‌ها و ظرفيت‌هاي فني و اجرايي و غيره در حال فعاليت است.

وي اولويت‌بندي و بررسي مشكلات جاري دستگاه‌هاي اجرايي، مشاورين و پيمانكارن، بررسي تنگناها و مشكلات و ضوابط و مقررات و ارائه پيشنهادات به شوراي فني استان، بستر سازي و تبادل نظ و تقويت تشكل ها را از اهم فعاليت هاي اين كميته عنوان كرد.

وي با اشاره به توانمندي‌هاي موجود در استان گفت: راه مشاركت افراد و به كارگيري كامل از اين توانمندي‌ها بهبود فرآيندها و استفاده از انرژي نيروي انساني فني و كارآمد در استان و بهره گيري از ايده‌هاي خلاق است.

عصمتلو يكي از بارزترين اهداف كميته اركان ساخت را شناسايي و اولويت‌بندي فعاليت هاي قابل واگذاري دولت به بخش غير دولتي در حوزه نظام فني و اجرايي استان عنوان كرد.

انتهاي پيام

جمعه|ا|9|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن