تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815955334




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ماشين ظرف‌شويي INDESIT IDE-1000 ايمن و آسان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: ماشين ظرف‌شويي INDESIT IDE-1000 ايمن و آسان


نسل جديد ماشين‌هاي ظرف‌شويي عمدتا به سمت كارآيي بالاتر و ايمني بيشتر پيش مي‌روند و اين موضوع انگيزه‌اي است كه سازندگان اين لوازم خانگي نسبتا تازه وارد را براي تجهيز بيشتر آنها ترغيب مي‌كند.
افزايش حجم براي شست‌و‌شوي بيشتر ظروف به شرطي كه ابعاد متعادل و مناسبي از فضاي آشپزخانه‌ها پر شود نكته‌اي است كه اكثر كاربران ماشين‌هاي ظرف‌شويي بر آن تاكيد فراواني دارند.
ماشين‌ظرف‌شويي 12 نفره ايندزيت مدل IDE-1000 كه در رده ماشين‌هاي بزرگ قرار مي‌گيرد نسبت به مدل‌هاي قبلي طراحي منسجم‌تري دارد. ساختمان اين ماشين كه در نگاه اول يادآور ماشين‌هاي لباس‌شويي در ابعاد كوچك است در مقايسه با مدل‌هاي قبلي از نظر ساختار تفاوت عمده‌اي نداشته است.

طبق ادعاي سازندگان، IDE-1000 با داشتن برنامه‌هاي مختلف براي شست‌وشو داراي كارآيي و ايمني بيشتري است. اين در حالي است كه براي شستن ظروف مربوط به 12 نفر اگر 48 ليتر آب و 50‌دقيقه زمان براي شست‌وشو نياز باشد اين مدل مانند مدل‌هاي قبلي Indesit با 12 ليتر و تنها در مدت زمان 10 دقيقه به انضمام وقت پر و خالي كردن ظرف‌ها قادر است آنها را پاك كند.
ابعاد اين ماشين ظرف‌شويي 60×60×85 سانتي‌متر است كه با در نظر گرفتن ارائه خدمات براي 12 نفر ابعاد مناسبي به شمار مي‌رود. وجود 12 مكان استاندارد براي قرارگيري ظروف در ابعاد و انواع گوناگون مدت زمان شست‌وشو را به صورت جمعي كاهش داده به طوريكه در سبد بالايي تعبيه شده در آن توانايي شست‌وشو با نصف ظرفيت اصلي وجود دارد.
تعدد برنامه‌هاي شست‌وشو نكته‌اي است كه در مدل‌هاي گوناگون موجود در بازار همچون Magic، LG، Samsung و بوش تا 4 برنامه در نظر گرفته مي‌شود كه از اين نظر IDE-1000 با داشتن 7 برنامه مجزا توانسته موفق عمل كند به طوريكه طبق منوي راهنماي اين محصول كليه ظروفي كه در طول روز از آنها استفاده شده تنها در 40 دقيقه شسته و آماده استفاده مجدد خواهند شد و اين موضوع به دليل طراحي برنامه جديد در اين مدل از ماشين ظرف‌شويي ايندزيت است كه تا 75 درصد در مصرف انرژي و آب صرفه‌جويي مي‌كند.
همچون ماشين‌هاي معمولي، 6 درجه حرارت متغير از 45 تا 70 درجه سانتي‌گراد موجب مي‌شود تا بتوان انواع ظروف با درجه آلودگي و چربي را شست. در اكثر ماشين‌هاي ظرف‌شويي در ابعاد 12 نفره و پيشرفته همچون مجيك، با دسته‌بندي ظروف در سطوح كثيف، نيمه كثيف و شست‌وشوي اقتصادي، كاربر را در انتخاب برنامه و دماي مناسب ياري مي‌دهند كه در اين مدل نيز با در نظر گرفتن ميزان كثيفي ظروف مي‌توان يكي از 7 برنامه را با زمان معين انتخاب كرد.
سيستم فيلترينگ در اين مدل تميز بودن آبي را كه در چرخه شست‌وشو مورد استفاده قرار مي‌گيرد تضمين مي‌كند كه اين موضوع با گردش مداوم ميكروفيلتر موجب مي‌شود تا لكه‌ها و چربي‌ها از سطوح ظرف برداشته شده و با حركت چرخشي آب به كلي برطرف شود كه اين عمل در جاي خود عملا باعث كاهش مصرف مواد شوينده خواهد شد. اين ويژگي در مدل‌هاي گوناگون ماشين‌هاي ظرف‌شويي همچون موريس و بوش به صورت سيستم‌هاي ضدعفوني‌كننده و براق كننده همچون Magnetizer طراحي شده كه علاوه بر پاك كردن و ضدعفوني كردن ظروف سختي آب را نيز تا حدودي برطرف مي‌كنند.
وجود سيستم خشك‌كن توربو در اين مدل همچون ماشين‌هاي ظرف‌شويي در برندهاي گوناگون بلافاصله پس از اتمام عمليات شست‌وشو، ظرف‌ها را با ايجاد بخار و حرارت بالا خشك مي‌كند تا آثار لك و هوا روي آنها باقي نماند اما سازندگان ايندزيت پا را فراتر نهاده‌اند و كلاس‌هاي مختلفي از A تا G را در قالب مراتب خشك‌كن با رتبه انرژي طراحي كرده‌اند كه اين موضوع به معني مصرف ميزان انرژي در هر كدام از اين مراحل است و در اين ميان رتبه A نشان‌گر مصرف كمتر و بازده بيشتر بوده و طبيعي است كه با پيش‌روي در كلاس‌هاي بالاتر از ميزان عملكرد و مصرف ايده‌آل كاسته خواهد شد.
صفحات نرده‌اي در ساختمان دروني اين ماشين طوري طراحي شده‌اند كه امكان مراقبت از كريستال‌ها را براي جلوگيري از برخورد با ضربه‌هاي مهلك فراهم مي‌كند.
همچنين وجود صفحه نمايشگر عملكرد دستگاه همچون ديگر ماشين‌هاي ظرف‌شويي ديجيتالي نحوه انتخاب برنامه‌ها را براي كاربر آسان‌تر كرده و اين موضوع در اغلب مدل‌هاي ظرف‌شويي با گستردگي صفحه ديجيتالي و تعدد دكمه‌هاي لمسي علاوه بر زيبايي ساختار قابليت‌هاي بيشتري براي تركيب برنامه‌ها در اختيار مصرف‌كنندگان قرار خواهد داد.
طراحي سيستم‌هاي ايمني بخش‌هاي مختلف يك ماشين ظرف‌شويي در دو بعد جلوگيري از دماي بيش از حد موتور و يا جلوگيري از سر ريز شدن آب از درب ورودي دستگاه طراحي شده است كه در IDE-1000 برنامه ايمني موردنظر هنگامي كه آب به سطح سرريز برسد، دريچه ماشين را به طور خودكار باز كرده و در نتيجه علاوه بر جلوگيري از اتصالي در لايه‌هاي مختلف، از مشكلات ناشي از ايجاد كف زياد و تشكيل موانع خروج آب جلوگيري مي‌كند. در ماشين ظرف‌شويي موريس مدل PLS-602 AFV همچون ديگر سري‌هاي مشابه خود علاوه بر داشتن سيستم ايمني هوشمند جلوگيري از سرريز داراي دو ترموستات ايمني و حرارت است كه به نوبه خود درصد ايجاد خطر را كمتر مي‌كنند همچنين در برخي ماشين‌هاي ظرف‌شويي كره‌اي همچون مدل DWA-5183N مجيك سه سيستم مجزاي حفاظتي در برابر پر شدن بيش از حد به كمك سوئيچ فشار بالا، سيستم‌هاي حفاظتي در برابر گرم شدن بيش از حد توسط از سشور O.H.P و سيستم كنترل مقدار آب مجموعه ايمني كاملي را رقم مي‌زنند كه اين مدل ماشين ايندزيت از سيستم ايمني حرارتي بي‌بهره است.
از طرف ديگر وجود ريل‌ها در قسمت زيرين دستگاه كه نسبت به مدل‌هاي پيشين ابتكار جديدي به شمار مي‌رود كه بيشتر به منظور افزايش استحكام طراحي شده و قادر است به آساني و بدون هيچ مشكلي سبد را حتي هنگامي كه كاملا پر است بيرون بكشد.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2494]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن