تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814151518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جوانان بيشترين مشتاقان زيارت مرقد امام راحل از سيستان‌وبلوچستان هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: جوانان بيشترين مشتاقان زيارت مرقد امام راحل از سيستان‌وبلوچستان هستند
داخلي. اجتماعي. مراسم. ارتحال امام.

دبير ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خميني(ه) در سيستان و بلوچستان گفت: بيشترين علاقه‌مندان و مشتاقان زيارت مرقد مطهر امام راحل را از اين استان جوانان و نسل سوم انقلاب تشكيل مي‌دهند.

محمدتقي اوكاتي روز سه‌شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: به همين منظور برنامه‌ريزي اعزام زايران مرقد مطهر حضرت امام(ره) بگونه‌اي انجام شده تا جوانان علاقه‌مند سهم مناسبي براي شركت در سالگرد ارتحال ملكوتي بنيانگذار نظام اسلامي داشته باشند.

وي اظهارداشت: حضرت امام(ره) حق بزرگي بر گردن آزادگان جهان دارند و بر همين اساس همه ساله روزهاي ‪ ۱۴‬و ‪ ۱۵‬خرداد خيل عظيم مشتاقان براي تجديد ميثاق در مرقد مطهر آن بزرگوار گردهم مي‌آيند.

او ادامه داد: گرچه با تشكيل ستاد بزرگداشت سالگرد رحلت ملكوتي حضرت امام(ره) در استانها برنامه‌ريزي لازم از سوي دستگاههاي اجرايي براي تسهيل در اعزام زايران انجام مي‌شود اما در اين ايام عموم مردم و مسوولان در تكاپو و جنب و جوش براي زيارت مرقد مطهر آن بزرگوار هستند.

وي گفت: كميته‌هاي حمل و نقل، اعزام زايران، امنيتي و انتظامي، امداد و نجات، برگزاري مراسم، امور فرهنگي و كميته استقبال در قالب ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خميني(ره) در سيستان و بلوچستان تشكيل و فعال شده است.

او سهميه سيستان و بلوچستان را براي اعزام زايران مرقد حضرت امام(ره) در سال جاري ‪ ۱۲‬هزار نفر ذكر و بيان كرد: برنامه‌ريزيهاي لازم براي اعزام اين تعداد در حال انجام است.

وي افزود: ستاد بزرگداشت سالگرد رحلت حضرت امام(ره) از مدت‌ها پيش با شركت دستگاههاي اجرايي و تشكيل كميته‌هاي مختلف در سيستان و بلوچستان فعال شده است.

دبير ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خميني(ره) در سيستان و بلوچستان گفت: پارسال هفت هزار زاير از اين استان عازم مرقد مطهر حضرت امام(ره) شدند.

وي اظهار داشت: حدود ‪ ۲۵۰‬دستگاه اتوبوس استاندارد براي اعزام زايران از اين استان در نظر گرفته شده است. ك/‪۲‬
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 272]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن