تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815527570




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير كل سازمان فني و حرفه‌اي كردستان: بايد نهضت مهارت آموزي براي ريشه كني بيكاري در كشور ايجاد شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير كل سازمان فني و حرفه‌اي كردستان: بايد نهضت مهارت آموزي براي ريشه كني بيكاري در كشور ايجاد شود
خبرگزاري فارس: مدير كل سازمان فني و حرفه استان كردستان گفت: بايد براي ريشه كني بيكاري در كشور همانند بي سوادي، نهضت مهارت آموزي ايجاد شود.


نادر فخري امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج افزود: بايد با ايجاد نهضت مهارت آموزي در سطح كشور و استان كردستان در آينده بسيار نزديك شاهد رفع فقر مهارت در بين جوانان بيكار و جوياي كار باشيم‌.
وي ادامه داد: با توسعه برنامه‌هاي مهارت آموزي در سطح استان مي‌توانيم شاهد ايجاد اشتغال پايدار، خود اشتغالي، اشتغال خانگي و كمك به اقتصاد خانواد‌ه‌ها باشيم كه سازمان فني و حرفه‌اي استان كردستان با همكاري مسئولان استاني در اين زمينه گام‌هاي موثري برداشته است.
فخري اظهار د‌اشت: يكي از موثرترين راه‌هاي كاهش معضلات اجتماعي كاهش بيكاري در سطح جامعه و در بين جوانان است كه در اين راستا تحقق اين امر نيازمند توجه و تلاش همه جانبه مسئولان اجرايي در زمينه توسعه آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي است زيرا ريشه كني بيكاري در جامعه نيازمند يك عظم ملي است.
وي تصريح كرد: در سال 85 بيش از 112 ميليون ريال اعتبار براي تجهيز و به روز رساني كارگاه‌هاي آموزشي استان و در سال گذشته نيز بيش از 980 ميليون ريال اعتبار به اين بخش اختصاص يافته است.
وي اضافه كرد: در حال حاضر كارشناسي اخذ اعتبارات تجهيزاتي سال جاري با اولويت اساسي پروژه‌هاي سفر هيئت دولت به استان كردستان، كارگاه‌هاي مشتري مدار و داراي مشتري، ارتقاي رشته، ايجاد رشته در دست اقدام است كه در آينده نزديك براي تصويب برآورد اعتبار به سازمان فني و حرفه‌اي ارسال مي‌شود.
فخري افزود: بايد براي مهارت آموزي در سطح ملي و بر اساس استراتژي‌هاي تحول گرايانه رياست سازمان فني و حرفه اي كشور در راستاي تربيت نيروي انساني كارآمد و ماهر و در رفع معضل بيكاري در جامعه تلاش كرد.
وي در خصوص توسعه منابع انساني نيز اظهارداشت: در توسعه منابع انساني همواره بايد ظرفيت‌هاي جديد انساني را شناخت تا توسعه قابليت‌ها و كيفيت‌هاي انساني به صورت يك فرآيند دائمي انجام شود و مولفه‌هايي نظير ايجاد آگاهي علمي، ارتقاي قابليت‌ها و توسعه مهارت‌هاي انجام كار در اين خصوص لازم است.
انتهاي پيام/ب
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 226]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن