تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814585331




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس جمهور در ديدار رئيس دفتر سياسى جنبش حماس:صهيونيست ها روحيه خود را به طور كامل از دست داده اند


واضح آرشیو وب فارسی:رسالت: رئيس جمهور در ديدار رئيس دفتر سياسى جنبش حماس:صهيونيست ها روحيه خود را به طور كامل از دست داده اند
رئيس جمهور با اشاره به روند مثبت و پيروزمندانه مقاومت ملت فلسطين، تصريح كرد: امروز صهيونيست ها روحيه خود را به طور كامل از دست داده اند زيرا با ديواره اى مستحكم از انسان هاى مومن مواجه هستند. به گزارش ايسنا، دكتر محمود احمدى نژاد ديروز در ديدار خالد مشعل، رئيس دفتر سياسى جنبش حماس با بيان اينكه شرايط امروز ملت فلسطين با 20 سال قبل كاملا متفاوت است ، اظهار داشت : پيروزى هاى امروز در فلسطين و لبنان حاصل مقاومت و ايستادگى است و ادامه خواهد داشت .

رئيس جمهور با اشاره به لزوم حمايت همه كشورهاى اسلامى از فلسطينيان خاطر نشان كرد : ملت و دولت ايران همواره حامى ملت مظلوم فلسطين خواهند بود .

خالد مشعل، رئيس دفتر سياسى جنبش حماس نيز در اين ديدار با قدردانى از مواضع هوشمندانه و حمايت هاى ملت و دولت جمهورى اسلامى ايران بويژه رهبر معظم انقلاب و رئيس جمهوردر قبال موضوع فلسطين و مقاومت فلسطينيان ، تاكيد كرد : امروز ملت فلسطين على رغم فشارهاى متعدد آمريكا و رژيم صهيونيستى ، در مسير پيشرفت گام بر مى دارد و اين رژيم جعلى صهيونيستى است كه در تنگنا بوده و رو به اضمحلال است. به گزارش سايت اطلاع رسانى رياست جمهوري، رئيس دفتر سياسى جنبش حماس با تشريح آخرين اوضاع فلسطين اظهار داشت : ملت فلسطين به مقاومت در برابر دشمنان ادامه خواهد داد.

همچنين محمود احمدى نژاد رئيس جمهور كشورمان ديروز در ديدار سپهبد حسن توركماني، وزير دفاع سوريه با تبريك پيروزى مقاومت و مردم لبنان، بر حفظ ثبات وامنيت اين كشور تاكيد كرد و گفت: امنيت لبنان، امنيت كل منطقه است . رئيس جمهور، ثبات و امنيت لبنان و حمايت از مردم فلسطين را موجب امنيت كل منطقه دانست و گفت: پيروزى‌هاى ملتهاى فلسطين و لبنان مرهون ايمان به خدا، اتحاد و مقاومت در برابر دشمنان است . احمدى نژاد با بيان اينكه پيروزى از آن جبهه متحد است، ضرورت تداوم و حفظ اتحاد و همبستگى ايران و سوريه را در موضوعات منطقه‌اى و جهانى مورد تاكيد قرار داد. رئيس شوراى عالى امنيت ملى همچنين با تاكيد بر ضرورت گسترش مناسبات دفاعى دو كشور افزود: تاكنون همكارى هاى مشترك و متقابل ايران و سوريه در موضوعات گوناگون فوايد فراوانى داشته است و روابط دفاعى بايد در حد ممكن گسترش پيدا كند. احمدى نژاد در ادامه حمايت از مردم مظلوم فلسطين را مورد تاكيد قرار داد و گفت: حمايت از مردم فلسطين حمايت از امنيت منطقه است چراكه فلسطين در خط مقدم مقابله با تجاوزگرى رژيم صهيونيستى قراردارد. رئيس جمهور خاطر نشان كرد: مطمئن هستم كه رهبرى سوريه هوشمندانه صحنه را مديريت خواهد كرد و تا محو كامل تهديدهاى رژيم صهيونيستى خط مقدم را رها نخواهد كرد. وزير دفاع سوريه نيز در اين ديدار با تاكيد بر گسترش و توسعه بيش از پيش روابط و مناسبات دوجانبه اظهار داشت: روابط ايران و سوريه تاريخى و استراتژيك است و بر اساس اصول زيربنايى و پايدار استوار است كه هيچ گونه خدشه‌اى بر آن وارد نيست. سپهبد حسن توركمانى با اشاره به اشتراك ديدگاه هاى دو كشور در موضوعات مختلف بيان داشت: رژيم صهيونيستى و آمريكا به دليل ناكامى‌ها و شكست‌هاى بسيارى كه متحمل شده‌اند، در مقطع كنونى به شدت در حال تزلزل و ضعف هستند.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: رسالت]
[مشاهده در: www.resalat-news.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 295]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن