تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814584893




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صدر در گفتگو با ايسنا:بايد تصميم جدى و مناسب درباره تورم و گرانى گرفته شود


واضح آرشیو وب فارسی:رسالت: صدر در گفتگو با ايسنا:بايد تصميم جدى و مناسب درباره تورم و گرانى گرفته شود
شهاب‌الدين صدر، منتخب مردم تهران در مجلس هشتم اظهار داشت: نمايندگان مجلس هشتم بايد براى كارآمدى و اقتدار هرچه بيشتر اين مجلس تلاش كنند تا اين نهاد با كارآمدى و اقتدار و استقلال كامل بتواند در كنار قواى ديگر به وظايف خود عمل كند.

صدر در گفتگو با ايسنا، ‌با بيان اين كه يكى از اصل‌هاى مهم در قانون اساسى استقلال قواست، گفت: سه قوه كشور از جمله مجلس شوراى اسلامى بايد به صورت مستقل وظايف خود را انجام دهند كه براى تحقق اين امر نيازمند كارآمدى و انسجام بيشتر مجلس هستيم تا بتواند در جهت رفع مشكلات كشور به قواى مجريه و قضائيه كمك كند.

صدر گفت كه نمايندگان مجلس بايد در راستاى حل مشكلات مردم از منازعه و درگيرى سياسى كه نتيجه‌اى ندارد پرهيز و به نحوى حركت كنند كه در مجلس آرامش وجود داشته باشد و اين آرامش به جامعه نيز منتقل‌ شود كه در نتيجه بين آحاد مردم اميد ايجاد مى‌شود.

منتخب تهران همچنين با بيان اين كه در مجلس بايد از پتانسيل تمام نمايندگان استفاده كرد، همچنين به سطح بالاى تخصص در مجلس هشتم اظهار كرد: در كنار اين امر باز هم بايد دانست كه ظرفيت كارشناسى دويست نفر نماينده نيز محدود است و ما نيازمند مركز پژوهش‌هايى هستيم كه بتواند با نظر كارشناسى خود و بهترين ارتباط با استادان دانشگاه و نخبگان و دانشمندان به مجلس شوراى اسلامى در جهت هرچه كارشناسى تر شدن قوانين كمك كند و در حقيقت مركز پژوهش‌ها با نگاهى باز ، سعه صدر و ديدى روشن از پتانسيل‌هايى كه در كشور وجود دارد بهره ببرد.

وى افزود: امروز مجلس به اين ظرفيت كارشناسى به شدت نيازمند است.

صدر همچنين با بيان اين كه در مجلس بايد تصميم جدى و مناسب درباره با تورم و گرانى گرفته شود، گفت: اين تصميم بايد به نحوى باشد كه در كوتاه مدت اثرات خود را نشان دهد و در دراز مدت نيز به نحوى عمل كند كه مردم در آينده با اين مشكل رو به رو نشوند.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: رسالت]
[مشاهده در: www.resalat-news.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 234]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن