تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814585060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حبيبى در گفتگو با ايسنا:وصيت‌نامه امام(ره)براى گروههاى سياسى بايداصل تلقى شود


واضح آرشیو وب فارسی:رسالت: حبيبى در گفتگو با ايسنا:وصيت‌نامه امام(ره)براى گروههاى سياسى بايداصل تلقى شود
دبيركل حزب موتلفه‌ اسلامى گفت: كسانى كه آمدند تا از ظن خود يارحضرت امام شوند و درحال حاضر نيز از ظن خود يار رهبرى شده‌اند، طبيعتا در ميانه‌هاى راه از خط و راه امام و رهبرى جدا خواهند شد.

محمدنبى حبيبى در گفتگو با ايسنا پرداختن حضرت امام(ره) به وظايف الهى را از مهم‌ترين مولفه‌هايى دانست كه ايشان را چه قبل و چه بعد از انقلاب به توفيقات الهى نايل كرد و افزود: براى ايشان همان‌طور كه خودشان فرمودند مهم نبود كه در انجام اين وظيفه چه اتفاقى مى‌افتد و بارها اين جمله از زبان ايشان شنيده شد كه ما مامور به انجام تكليف و وظيفه هستيم.

وى با بيان اين‌كه هرجريان سياسى كه ادعا كند خط و راه امام(ره) مورد پيروى آن جريان سياسى است اين خودعلامت خروج آن جريان سياسى ازخط و راه امام (ره) است گفت: خط و راهى كه حضرت امام ترسيم كردند فرد، جناح و گروه خاصى را شامل نمى‌شود وهمه‌ مردمى كه پايبندى خود را به اين خط و راه درعمل نشان دهند در واقع در خط اصيل امام (ره) قرار دارند.

حبيبى همچنين درباره‌ تاكيدات حضرت امام بر جمهورى اسلامى و ميزان تحقق آن در حال حاضر تصريح كرد: معتقدم هم در دوره‌ رهبرى حضرت امام و هم در دوره‌ رهبرى مقام معظم رهبرى آن‌چه كه مربوط به رهبرى بوده هم در بعد جمهوريت و هم در بعد اسلاميت مورد توجه ويژه‌ و مستمر اين دو بزرگوار قرار داشته است. مجموعه مردم نيز تمام تلاش‌شان اين بوده كه بعد جمهوريت و اسلاميت نظام حفظ شود.

وى همچنين درباره نوع نگاه امام(ره) به رقابت‌هاى سياسى با بيان اين‌كه “ امام(ره) فضاى بازى را براى ابرازسليقه‌هاى مختلف در انقلاب فراهم فرمودند” افزود: امام(ره) در برابر دشمنان و دوستان انقلاب قاطع بودند و به اين ترتيب پايبندان به انقلاب با اطمينان كامل ولو با سليقه‌هاى متفاوت مى‌توانستند و هم‌اكنون نيز مى‌توانند در فضاى سياسى كشور حضور فعال داشته باشند.

وى اظهار كرد: قاطعيت امام(ره) و مقام معظم رهبرى و مرزبندى بين دوستان و دشمنان انقلاب مقوله مهمى است، چنانچه اگر چنين قاطعيتى وجود نداشته باشد و اختلاط بى‌موردى بين دوستان و دشمنان انقلاب پيش بيايد، معتقدم سرنوشت انقلاب در اين صورت به ضررانقلاب تغيير مى‌كند.

وى با تاكيد بر اين‌كه “ افراد مدعى پيرو خط و راه امام و رهبرى بايد همه ابعاد اين خط و راه را با هم و هماهنگ با هم، مدنظر قرار دهند” اظهار كرد: ايمان به يك قسمتى از خط امام و رهبرى و بى توجهى به ابعاد ديگرى از اين خط مسلما افرادى را مورد توجه قرار خواهند داد كه از خط امام و رهبرى آن‌چه كه به نفع خودشان است انتخاب مى‌كنند.

حبيبى درباره ضرورت توجه گروه‌هاى سياسى به وصيت‌نامه حضرت امام اظهار كرد: گروه‌هاى سياسى با درجات متفاوت وصيت‌نامه‌ حضرت امام را مورد توجه قرار دادند. برخى از گروه‌هاى سياسي، راست گفتند و وصيت‌نامه را به طور كامل قبول داشتند و سعى مى‌كردند به آن عمل كنند اما بايد گفت كه وصيت‌نامه ايشان به طور كامل مورد توجه برخى از گروه‌هاى سياسى قرار نگرفته است.

دبيركل حزب موتلفه اسلامى تاكيد كرد: همه موارد آمده در اين وصيت‌نامه بايد به عنوان اصل تلقى شود و گروه‌هاى سياسى بايد به تمام اين موارد توجه داشته باشند.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: رسالت]
[مشاهده در: www.resalat-news.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 299]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن