تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820471872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درباره حادثه انهدام هواپيماي گرجي اتحاديه اروپا از روسيه توضيح مي‌خواهد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: درباره حادثه انهدام هواپيماي گرجي اتحاديه اروپا از روسيه توضيح مي‌خواهد
خبرگزاري فارس: مقامات بروكسل بر حمايت اتحاديه اروپا از تماميت ارضي گرجستان تاكيد و از روسيه خواستند در مورد حادثه انهدام هواپيماي شناسايي گرجي در 20 آوريل توضيحات قانع كننده اي ارائه دهد.


به گزارش فارس به نقل از پايگاه خبري «راس بالت»، اوضاع در گرجستان با توجه به برگزاري انتخابات پارلماني هفته گذشته در اين كشور و اعتراضات احزاب سياسي مخالف نسبت به نتيجه آن و نيز وخامت اوضاع در منطقه آبخازي، روز گذشته در نشست وزراي امور خارجه اتحاديه اروپا مورد بررسي قرار گرفت.
ديميتري روپل، وزير خارجه اسلووني كه رياست دوره اي اتحاديه اروپا را بر عهده دارد، خاطر نشان ساخت: «بر اساس ارزيابي ناظرين سازمان امنيت و همكاري اروپا، انتخابات پارلماني در گرجستان منطبق بر استانداردهاي قابل قبول بوده و ما آن را مثبت و نشان دهنده پيشرفت در امر دموكراسي در اين كشور مي دانيم.»
روپل همچنين از روند اوضاع در روابط روسيه و گرجستان ابراز نگراني كرد و در عين حال بر حمايت اتحاديه اروپا از تماميت ارضي گرجستان تاكيد نمود.
كارشناسان اعزامي از سوي سازمان ملل متحد به گرجستان روز گذشته اعلام كردند كه تحقيقات آنها ثابت مي‌كند كه اين جنگنده هاي روسي بودند كه در تاريخ 20 آوريل هواپيماي بدون سرنشين متعلق به ارتش گرجستان در آسمان آبخازي را منهدم كردند. وزير خارجه اسلووني از مقامات مسكو خواست تا در اين خصوص توضيحات قانع كننده اي ارائه دهد.
در عين حال خاوير سولانا، مسئول اصلي سياست خارجي و امنيتي اتحاديه اروپا قصد دارد طي هفته آينده سفري به گرجستان داشته باشد تا از نزديك روند اوضاع و تحولات در داخل اين كشور را مورد بررسي قرار داده و در صورت امكان از وخامت اوضاع در منطقه مورد مناقشه آبخازي- گرجستان بكاهد.
سولانا اين مسئله را روز گذشته در كنفرانس مطبوعاتي در پايان نشست نشست شوراي وزيران كشورهاي عضو اتحاديه اروا در بروكسل عنوان كرد.
انتهاي پيام/.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 306]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن