تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812856499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به ازاي هر 40 بيمار در كشور يك پرستار داريم


واضح آرشیو وب فارسی:آی تی ایران: به ازاي هر 40 بيمار در كشور يك پرستار داريم
رئيس سازمان نظام پرستاري توانايي پرستاران ايران را نسبت به ديگر كشورها در سطح بالاتر از استاندارد هاي جهاني اعلام و تصريح كرد: به ازاي هر 40 بيمار در كشور يك پرستار داريم با اين حال معتقديم تا منتقدين نباشند ما رشد نمي كنيم.


رييس سازمان نظام پرستاري ايران مي گويد: جامعه پرستاري كشور منتقدان خود را گرامي مي دارد و اهل شكايت كردن از مخالفان نيست. "غضنفر ميرزا بيگي" در گفتگو با خبرنگار باشگاه جواني برنا گفت: "معتقديم تا منتقدين نباشند ما رشد نمي كنيم به همين خاطر است كه با وجود ناسزاهايي كه تا كنون از برخي نشريات شنيده ايم از كسي شكايت نكرده ايم."

وي در باره اين موضوع كه "در ايران فيلم يا سريالي با موضوع آسيب هاي مرتبط با جامعه پرستاري ساخته نمي شود چون ترس از واكنش منفي يا احتمال شكايت جامعه پرستاران وجود دارد"، گفت: فيلم سازان ما فكر مي كنند كه پرستار كسي است كه با خشونت رفتار مي كند يا مثلا دست مريض را گرفته از بخش بيرون مي كند در حالي كه پرستاران ما كمبودهايي هم دارند كه اينها در فيلم ها و سريال ها اصلا مورد اشاره قرار نمي گيرد.

ميرزا بيگي تصريح كرد: بيرون كردن بيماران از بخش يا پاسخگويي به تلفن كار پرستار نيست كار منشي يا دربان بخش است اما پرستار ما به دليل كمبود امكانات مجبور است همه اين كار ها را با هم انجام دهد.

رئيس سازمان نظام پرستاري با بيان اينكه به ازاي هر 40 بيمار يك پرستار وجود دارد، گفت: حقوق پرستاران نسبت به سال 83 نزديك به 5/3 برابر افزايش يافته و از 130 هزار تومان به 450 هزار تومان رسيده كه با اين افزايش حقوق مي خواستيم اين پيام را به پرستاران بدهيم كه بايد افزايش حقوق در اخلاق شما نيز تاثير داشته باشد.

ميرزا بيگي توانايي پرستاران ايران را نسبت به ديگر كشورها در سطح بالاتر از استاندارد هاي جهاني اعلام و تصريح كرد: نماينده سازمان بهداشت جهاني دربازديدي كه از ايران داشت به ما گفت كه پرستاران ايراني به لحاظ مهارت در سطح بالاتري از پرستاران ديگر كشور ها هستند.

وي همچنين با تمجيد از مديريت موثر و توانمند خبرگزاري برنا گفت: حال و هواي اين خبرگزاي الهام بخش روحيه جواني بوده كه جا دارد برنا در چند موضوع اساسي به خواست جوانان توجه داشته باشد.

رئيس سازمان نظام پرستاري افزود: ترويج انگيزه موفق شدن، دور كردن اين فكر از ذهن جوانان كه دولت متولي شغل آن ها نيست و منشأ اثر بودن يك تحصيلكرده حتي بدون داشتن كار از جمله نكات مهم در اين راستا است.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آی تی ایران]
[مشاهده در: www.itiran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 383]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن