تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812183150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برگزاري دوازدهمين اجلاس دبيران مجمع تشكل‌هاي اسلامي دانشگاه آزاد اسلامي


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: برگزاري دوازدهمين اجلاس دبيران مجمع تشكل‌هاي اسلامي دانشگاه آزاد اسلامي
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

دوازدهمين اجلاس دبيران مجمع تشكل‌هاي اسلامي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي با عنوان همايش جنبش دانشجويي، نوآوري و شكوفايي و با هدف هم‌انديشي و هم‌فكري در خصوص بررسي مشكلات و معضلات تشكلات دانشجويي در واحدهاي دانشگاهي، در هتل مارليك برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين همايش رسولي، ناظر هيات نظارت مركزي در برنامه‌هاي مجمع تشكل‌هاي اسلامي دانشجويان دانشگاه‌هاي آزاد اسلامي (اتحاديه‌ي سوم) در رابطه با بحث نوآوري و شكوفايي و نام‌گذاري امسال توسط مقام معظم رهبري با اين عنوان، گفت: نوآوري و شكوفايي امروزه در تمام تشكل‌هاي دانشجويي و محيط‌هاي دانشگاهي وجود دارد، اما بايد بدانيم نوآوري در علم بسيار پيچيده است و نياز به كار جمعي و تخصص دارد.

وي افزود: مهمترين عامل در جوامع امروز در درجه‌ي اول براي نوآوري تخصص است چرا كه خبرگان هستند كه مي‌توانند نوآور باشند و نوآوري زماني صورت مي‌گيرد كه انسان از نظرات و تئوري‌هاي موجود در يك علم آگاه بوده و خوب آموزش ببيند تا مشكلات و كمبودها را متوجه شده و براي حل آنها راه حل ارايه كند. در خصوص مشكلات اجتماعي و سياسي نيز مي‌توان به همين طريق عمل كرد.

رسولي با اشاره به ايرادهايي كه اخيرا به دانشگاه آزاد اسلامي وارد شده است، گفت: خطاب به دانشجويان حاضر در اجلاس، شما عضو دانشگاه آزاد هستيد كه اين دانشگاه به شما هويت و تخصص داده و باعث شده تا در توسعه‌ي كشور نقش داشته باشيد، بنابراين بايد در برابر كسي كه بدون توجه به شخصيت افراد زحمت‌كش حاضر در اين نهاد، ايراداتي به آن وارد مي‌كند، از خود دفاع كنيم و غيرت فرهنگي و علمي دانشجويان و اساتيد اين دانشگاه‌ها ايجاب مي‌كند تا در برابر اين‌گونه اتهامات عكس‌العمل نشان دهند.

همچنين در ادامه‌ي اين همايش، عسگريان، مدير تشكل‌ها در نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي آزاد گفت: فكر مي‌كنم محيط دانشگاهي يك موقعيت ويژه است و اگر دانشجويي قادر باشد خود را ببيند، قطعا آينده را خواهد ديد.

وي به گفته‌ي مقام معظم رهبري مبني بر اين‌كه چشم تاريخ نگران دانشجويان است اشاره كرد و افزود: حضور شما در اين اجلاس به عنوان عضوي از تشكل‌هاي دانشجويي بدين معناست كه بايد احساس مسووليت كنيد.

وي با اشاره به پيام‌هاي سالانه‌ي مقام معظم رهبري و همچنين نام‌گذاري امسال با عنوان، نوآوري و شكوفايي بيان كرد: مقام معظم رهبري به شدت در بحث توسعه تمركز داشته‌اند، چرا كه كشور بايد مسير توسعه را طي كند تا به جايگاه واقعي و به شخصيت جهاني كه مستحق آن هستيم دست يابيم.

به گزارش خبرنگار سياسي ايسنا در پايان اين اجلاس، جلالي استاد دانشگاه و عضو شوراي مركزي دبيرخانه‌ي تشكل‌هاي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي نيز در همين ارتباط گفت: در مرور ساخت قدرت اجتماعي _ سياسي ايران در سده گذشته جنبش دانشجويي مبتني بر راديكاليسم منطقي كه مدت 100 سال يا بيشتر از عمر آن مي‌گذرد و از انقلاب مشروطه به وجود آمده است تاكنون نقش گسترده‌اي در جامعه ايفا كرده است.

انتهاي پيام
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 416]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن