تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخاوت از اخلاق پيامبران و ستون ايمان است . هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه بخشنده است و تنها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815356675




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اجراي طرح جامع شهر تهران با هماهنگي دستگاه هاي اجرايي امكان پذير است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: اجراي طرح جامع شهر تهران با هماهنگي دستگاه هاي اجرايي امكان پذير است
رئيس شوراي شهر تهران گفت : اجراي طرح جامع شهر تهران با هماهنگي دستگاه هاي اجرايي و پرهيز از بخشي نگري امكان پذيراست .
به گزارش شبكه خبر، مهدي چمران در سومين نشست راهبردي نهاد مديريت و برنامه ريزي طرح هاي توسعه شهر تهران با بيان اين كه مشخص نبودن حريم شهر تهران مشكلات زيادي را براي تهران به همراه داشته است، افزود: شهر تهران مشكلات متعددي داردكه اميدواريم با همكاري و توجه رئيس جمهور بحث محدوده حريم شهر تهران حل شود.

وي با اشاره به ضرورت برنامه ريزي براي حل مشكلات شهر تهران تاكيدكرد : طرح ها و برنامه هاي سازمان ها بايد بر اساس برنامه چشم انداز 20 ساله و طرح جامع شهر تهران باشد.

چمران با بيان اين كه تهران پس از 50 سال داراي طرح جامع شده است ،گفت : حركت براي اجراي اين طرح موجب كاهش بخشي نگري ها ، افزايش سرعت عمل ها براي رفع مشكلات شهر و نزديكي و هماهنگي سازمان ها مي شود.

وي با بيان اين كه ،اين طرح نواقصي داردكه به مرور و با بازنگري ها قابل رفع است افزود:هماهنگ كردن طرح جامع مطابق با تغييرات علمي و نيازهاي شهر، موجب مي شودكه طرح از زمان عقب نيفتد.

چمران گفت :طرح جامع از زمان ابلاغ آن قابليت اجرايي دارد و اجراي آن به دوره آزمايشي نياز ندارد.

رئيس شوراي شهر تهران با اشاره به اجراي طرح تدقيق حريم شهر تهران در مناطق 1 و 2 افزود: هركس بخواهد خارج ازمحدوده تعيين شده اقدامي انجام دهد با وي مقابل مي شود.

چمران گفت :درحال حاضر ساخت و سازهايي كه در خارج از محدوده تدقيق شده قرارگرفته اند، تخريب مي شوند و به بناهايي كه ساخت آنها به پايان رسيده است پايان كار داده نمي شود.

رئيس شوراي شهر تهران به ضرورت حفظ حريم تهران و اجراي طرح تدقيق اشاره كردوگفت :شورا و شهرداري تهران و سايردستگاه هاي مربوط نيز با قدرت بهرگونه تخلفي در اين باره مقابله خواهندكرد.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 308]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن