تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803713505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حاشيه‌ آخرين كنفرانس خبري حدادعادل: روزه سكوت خواهم گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: حاشيه‌ آخرين كنفرانس خبري حدادعادل: روزه سكوت خواهم گرفت
خبرگزاري فارس: حداد عادل در حاشيه‌ آخرين كنفرانس خبري خود در خصوص تعامل بيشتر خود با خبرنگاران در مجلس هشتم گفت: مدتي روزه سكوت خواهم گرفت.


به گزارش خبرنگار امور مجلس خبرگزاري فارس، سي‌ و دومين و آخرين نشست خبري حدادعادل رئيس مجلس هفتم با خبرنگاران پارلماني، امروز درحال و هواي متفاوتي برگزار شد و بيشترين سوالات خبرنگاران پيرامون تغييرات و تحولات موجود در هيئت رئيسه مجلس گذشت.
حدادعادل در ابتداي ورود خود به سالن كنفرانس خبري گفت: همانطور كه قول داده بودم در پايان مجلس هفتم يك بار ديگر در خدمت شما باشم و اين مصاحبه‌هاي مطبوعاتي پايان خوشي داشته باشد. من از اين مصاحبه‌ها خاطره خوبي دارم و اين بخش از فعاليت مجلس را يكي از جنبه‌هاي مثبت مجلس مي‌دانم كه ارتباط ما با خبرنگاران منظم و مرتب شد.
وي افزود: بنده وظيفه دارم در سي و دومين جلسه از همه شما خبرنگاران تشكر ‌كنم.
حداد عادل همچنين قبل از شروع پرسش هاي خبرنگاران از وي خطاب به آنها گفت: ‌با توجه به اينكه امروز آخرين جلسه ما در اين قالب است پيشنهاد مي‌كنم مصاحبه سبك‌تر و نرم‌تر داشته و خيلي سوالات چالش برانگيز نداشته باشيد.
وي سپس با لحن شوخي گفت: در واقع جلسه سبك باشد بعد مي‌رويم يك نهار سنگين در خدمت شما هستيم.
حداد عادل همچنين در پايان آخرين نشست مطبوعاتي خود با خبرنگاران خطاب به خبرنگاران رسانه‌هاي مختلف گفت: انشاء الله همانطور كه در مجلس هفتم مهربان بوديد در مجلس هشتم نيز مهربان باشيد و سعي كنيد حقايق را منعكس كنيد و از بزرگي نمايي ضعف‌ها و مثبت‌ها پرهيز‌ كنيد و به عنوان يك خبرنگار بدانيد كه چه مسئوليتي داريد.
وي افزود: من روزهاي خوب و خوشي را با شما داشتم و يكي از توفقيات مجلس هفتم را هموار كردن جاده تعامل با رسانه‌ها مي‌دانم كه در بين رسانه‌ها و مجلس ايجاد شد. حركت خوبي داشتيم و انشاء الله اين حركت ادامه پيدا كند.
در حين پرسش و پاسخ خبرنگاران و حداد عادل، هنگامي كه خبرنگار خبر سراسري راديو خواست تا سوال خود را مطرح كند ابتدا از حداد عادل خواست تا شعري كه ديروز در پايان مجلس هفتم خواند مجددا قرائت كند تا معلوم شود كه "در وصف تو مانده‌ايم درست است" يا "در وصل تو" كه حدادعادل با قرائت اين شعر كه:
اي برتر از قياس و خيال و گمان و وهم .... وز آنچه ديده‌ايم و شنيديم و خوانده‌ايم
مجلس تمام گشت و به آخر رسيد عمر .... ما همچنان در اول وصف تو مانده‌ايم
هنگامي كه نوبت به طرح سوال خبرنگار برنا از حدادعادل رسيد و وي پشت تريبون قرار گرفت، خطاب به حدادعادل گفت: در يكي دو جلسه قبل قول داده بوديد خبرنگاران پارلماني را به سفر كربلا ببريد حداد عادل نيز با لحني طنز‌ آميز گفت سفارشتان را به رئيس بعدي مي‌كنم.
وي افزود: امروز يك هديه مختصري تقديم‌تان مي‌كنم همان كليات سعدي و هديه‌اي كه به نمايندگان دادم را به عنوان يادگار تقديم حضورتان مي‌كنم.
يكي از خبرنگاران گفت:‌ اي كاش به جاي كليات سعدي، ترجمه قرآن خودتان را به خبرنگاران هديه مي‌كرديد كه حداد گفت اگر چاپ مي‌شد حتما هديه مي‌دادم اما ترجيح ميدهم كه عجله نكنم.
اين خبرنگار مجددا گفت: پس لااقل وعده آن را به خبرنگاران بدهيد كه حدادعادل پاسخ داد: با كمال افتخار اين وعده را مي‌دهم. دعا كنيد با فراغتي كه پيدا مي‌كنم بسياري از كارهاي بر زمين مانده‌ام را تمام كنم تا ترجمه قرآن را تمام و تقديم حضورتان كنم تا يادگاري داشته باشيد.
خبرنگار پرس ‌تي وي نيز قبل از طرح سوال خود خطاب به حدادعادل گفت: مجلس هفتم تمام شد اما شما حسرت يك مصاحبه اختصاصي را به دل ما گذاشتيد كه حداد عادل باكمي تامل گفت: يك بار مصاحبه داشتم ولي اين خبرنگار چندين بار انجام چنين مصاحبه‌اي را انكار كرد. حداد عادل نيز همچنان بر پاسخ خود مبني بر انجام مصاحبه تاكيد كرد ولي باز هم اين خبرنگار از حرف خود برنگشت و گفت شايد با دفاتر ديگر ما مصاحبه داشتيد و با دفتر تهران نبوده است.
پس از پايان اين نشست، خبرنگاران به صورت انفرادي گپ و گفتگوهاي مختصري با حداد عادل داشتند.
سپس خبرنگاران از حداد عادل خواستند تا يك عكس يادگاري با هم داشته باشند ولي حداد عادل پيشنهاد كرد كه بهتر است اين عكس درتالار آفتاب كه فضاي بزرگتري دارد گرفته شود. خبرنگاران به همراه حداد عادل در تالار آفتاب حضور پيدا كرده و عكس يادگاري گرفتند.
پس از گرفتن عكس با خبرنگاران، حدادعادل گفت: حالا عكاس‌ها بيايند و يك عكس بگيرند كه بلافاصله با خنده گفت اگر عكاس بيايند اينجا پس چه كسي از آنها عكس بگيرد.
ولي چون برخي از خبرنگاران عكاسي بلد بودند آنها عكس عكاسان را گرفتند.
سپس حداد از خبرنگاران خواست تا به جاي شام آخر، نهار آخر را با هم صرف كنند.
خبرنگاران در نهارخوري نيز دست بردار نبودند و در گروههاي دونفري و ... اقدام به گرفتن عكس با حدادعادل شدند.
پس از صرف نهار خبرنگاران پارلماني در موقع خداحافظي به حداد عادل گفتند: آقاي حداد آيا از اين پس تلفن‌هاي ما را جواب مي‌دهيد و مصاحبه هاي شما با خبرنگاران بيشتر مي‌شود يا نه؟ كه حداد در پاسخ گفت: يك مدتي بايد روزه سكوت بگيرم. خبرنگاران گفتند چرا؟ وي گفت: براي اينكه ديگران هستند كه صحبت كنند.
خبرنگار ديگري گفت: دلمان براي گل ياس‌هايي كه در كنفرانس هاي مطبوعاتي برايمان مي‌آورديد، تنگ مي‌شود، ولي حداد عادل گفت: پيوند من با خبرنگاران يك پيوند قلبي است و با تحولات ظاهري گسيخته نمي شود. شما همه فرزندان من هستيد. در خانواده‌ام هم رسانه‌اي دارم يادم ميايد وقتي به خانه مي‌رفتم يك بغل روزنامه و مجله براي فرزندانم مي‌بردم و هميشه خانه ما از روزنامه‌ و مجله پر بود و فرزندان من در چنين فضايي بزرگ شدند. الان هم يكي از فرزندانم دبير روزنامه هستند و يكي ديگر هم خبرنگار ولي همه‌شان از پيش من رفتند و با ما زندگي نمي‌كنند.
حداد عادل همچنين با خبرنگار روزنامه اعتماد ملي روبوسي كرد و به خده گفت هرچند سوالات اذيت كننده‌اي از من كردي ولي ....
در سي‌ و دومين مصاحبه مطبوعاتي حداد عادل با خبرنگاران، بعضا خبرنگاراني حضور يافتند كه در سي ‌و يك مصاحبه گذشته اصلا حضور نداشتند.
حداد عادل پس از پايان مصاحبه مطبوعاتي، با خبرنگاران گپ مي‌زد و بعضا خبرنگاران از اين فرصت استفاده كرده و مصاحبه‌هاي اختصاصي كوتاه با وي مي‌گرفتند.
خبرنگاران فارس پس از گفت وگوي كوتاه از سرانجام ترجمه قران حدادعادل پرسيد كه وي در جواب گفت انشاءالله اين كتاب امسال منتشر مي شود .
در داخل صحن علني مجلس نيز كارگران مشغول آماده‌كردن صحن مجلس براي مراسم افتتاحيه مجلس هشتم بودند و در ابتداي صحن ورودي مجلس هم عكس‌هايي از انتخابات مجلس شوراي اسلامي از جمله عكس امام (ره) در انتخابات دومين دوره مجلس در هنگام راي دادن در صندوق شماره 110، عكس مقام معظم رهبري در هنگام راي دادن در انتخابات مجلس هشتم و همچنين عكس‌هاي دسته‌جمعي نمايندگان در دوره‌هاي گذشته مجلس به چشم مي‌خورد.
برخي از نمايندگان دوره هفتم نيز كمابيش در مجلس بوده و مشغول جمع‌آوري وسايل خود از داخل كازيوهاي خود بودند.
يكي از نمايندگان دور هفتم نيز هنگام ترك مجلس براي آخرين بار، هداياي نقدي به برخي از پرسنل خدماتي مجلس هديه كرد.
انتهاي پيام/
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 249]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن