تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821262768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احزاب مخالف دولت گرجستان تظاهرات اعتراض آميز برگزار كردند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: احزاب مخالف دولت گرجستان تظاهرات اعتراض آميز برگزار كردند
باكو- تظاهرات احزاب مخالف دولت گرجستان در اعتراض به نحوه برگزاري انتخابات اخير پارلماني در اين كشور روز دوشنبه در تفليس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري غيردولتي نيوز گئورگيا، چند هزار نفر از اعضا و هواداران احزاب مخالف دولت با تجمع در سابورتالي يكي از مناطق مركزي به نتايج انتخابات پارلماني اعتراض كردند.

معترضين همچنان قصد حركت به سوي ميدان روستاولي واقع درمقابل پارلمان اين كشور را دارند.

بر اساس اين گزارش ، ميدان مركزي روستاولي كه به مناسبت نوزدهمين سالروز تاسيس دولت مستقل گرجستان در سال ‪ ۱۹۱۸‬ميلادي رژه نظامي برگزار مي شود از سوي نيروهاي ويژه مسدود شده و حركت اعضا و فعالان احزاب مخالف به سوي اين ميدان با مانع مواجه شده است .

#‪ ;۱۶۰‬اين گزارش افزود: مسوولان احزاب مخالف اعلام كردند كه با حركت بسوي ميدان روستاولي قصد دارند نظاميان مستقر در اين ميدان را به پيوستن به تظاهرات اعتراض آميز دعوت كنند.

بنا براين گزارش ، بدنبال حركت اعضاي احزاب مخالف به سوي ميدان روستاولي ، نيروهاي ويژه با ماشين‌هاي آب پاش با تظاهركنندگان مقابله و آنان را از اين محل خارج كردند.

احزاب مخالف ، دولت فعلي گرجستان را به انجام تخلف و تقلب در نتايج انتخابات پارلماني اين كشور متهم و اين انتخابات را غيرقانوني مي‌دانند.

لوان گاچچيلادزه يكي از رهبران اتحاديه احزاب مخالف در اين تظاهرات ، آمريكا را به دخالت در انتخابات پارلماني اين كشور متهم كرد و گفت : ما بايد با سياست زور و دروغ گويي آمريكا مبارزه كنيم .

طبق نتايج اوليه انتخابات پارلماني گرجستان ، حزب حاكم جنبش وحدت ملي ‪ ۱۲۰‬كرسي از ‪ ۱۵۰‬كرسي پارلمان اين كشور را به خود اختصاص داده است .
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 321]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن