تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820718817




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فيلمبرداري زادبوم در دبي به پايان رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فيلمبرداري "زادبوم" در دبي به پايان رسيد
فيلمبرداري فيلم سينمايي "زادبوم" به كارگرداني ابوالحسن داودي با حضور پگاه آهنگراني و مهدي سلوكي در لوكيشن‌هاي دبي پايان يافت.

به گزارش خبرگزاري مهر، روابط عمومي معاونت سينمايي حوزه هنري اعلام كرد فيلمبرداري اين فيلم زمستان 86 با حضور رويا تيموريان، آهنگراني، مسعود رايگان، هوشنگ توكلي، احمد كاوري و بهرام رادان در تهران و قشم آغاز شد و اواسط ارديبهشت در لوكيشن‌هاي هامبورگ با حضور عزت‌الله انتظامي، رادان و چند بازيگر آلماني ادامه يافت.

"زادبوم" بر اساس فيلمنامه داودي و فريد مصطفوي بر مبناي طرح اوليه سيدرضا ميركريمي ساخته شده و قصه‌اي چندوجهي دارد. در اين فيلم ارتباط يك انسان با زادگاه، خانواده و هويت گمشده‌اش در شرايط اجتماعي كه وطن جايگاه خود را از دست داده و فاصله‌ها زياد شده، طرح شده است.

مدرسه كارگاهي فيلمنامه‌نويسي حوزه هنري قصد دارد امسال فيلمنامه اين فيلم را توسط انتشارات سوره مهر حوزه هنري منتشر كند. "زادبوم" محصول سازمان توسعه سينمايي سوره حوزه هنري و بنياد سينمايي فارابي به تهيه‌كنندگي ابوالحسن داودي است.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 329]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن