تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812744516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي زنجان: ((استقلال)) شاه بيت همه شعارهاي انقلاب اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رئيس دانشگاه آزاد اسلامي زنجان: ((استقلال)) شاه بيت همه شعارهاي انقلاب اسلامي است
تكاب- خبرگزاري ايسكانيوز: رئيس دانشگاه آزاد اسلامي زنجان ((استقلال سياسي)) را بزرگترين نعمت خداوند برملت ايران عنوان كرد و گفت: شاه بيت همه شعارهاي دوران انقلاب اسلامي ((استقلال)) است.
به گزارش روز دوشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، به نقل از روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي واحد زنجان، دكتر اصغر پرتوي كه به مناسبت حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازي شهر خرمشهر از دست نيروهاي بعثي عراق به عنوان خطيب قبل از خطبه هاي نماز جمعه شهر تكاب در آذربايجان غربي سخن مي گفت با يادآوري دوران دفاع مقدس و حماسه سوم خرداد افزود: استقلال ملت ايران در عصر حاضر در سايه انقلاب اسلامي حاصل شده است و اين نعمت كمي نيست كه عده اي آنرا ناديده بيانگارند و دشمن هايي كه شكل گرفته و شكل مي گيرد با محوريت از بين بردن استقلال ملت ايران است.
وي به سرنوشت ملت ايران قبل از انقلاب اشاره كرد و گفت: قبل از انقلاب اسلامي براي ما در جاهاي ديگر تعيين تكليف مي شد كه چگونه جامعه را مديريت كنيم و نتيجه تصميم بيگانگان براي كشور وابستگي و عقب ماندگي بود.
عضو هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي به تحليل قضايا و جنبش هاي قبل از انقلاب اسلامي و علل شكست آنها اشاره كرد و گفت: انحراف رهبران از مسير اصلي مبارزه و اتكا به بيگانگان مهمترين عامل شكست جنبش ها و نهضت هايي چون مشروطه و صنعت نفت بود.
استاد علوم سياسي دانشگاه آزاد اسلامي پديد آمدن انقلاب اسلامي در اوج قدرت رژيم پهلوي را نقطه عطف تاريخ مبارزات ملت ايران عنوان كرد و گفت: وجود رهبري بيدار و آگاه به مسائل كشور و دنيا و حمايت قاطبه مردم از وي و الطاف و عطاياي خداوند مهمترين عناصر شكل دهنده پيروزي انقلاب اسلامي در سال 1357 بود.
وي ادامه داد: استقلال نعمت بزرگي است و ما اين نعمت بزرگ را به آساني بدست نياورده ايم كه آنرا به آساني از دست بدهيم مثل استقلال براي ملت ما مثل آب براي ماهي است و حقيقتا“ ملت ايران بايد قدر اين گوهر گرانبها كه با ايثارهاي فراوان بدست آمده است را بدانند و حاضريم به خاطر حفظ استقلال همه فشارها را تحمل كنيم و در عصر حاضر ملت ايران تاوان استقلال طلبي خود را در دنيا مي پردازد.
دكتر پرتوي به روند توسعه آموزش عالي و دانشگاه آزاد اسلامي اشاره كرد و گفت: وقتي كشور در شرايط بحراني مانند جنگ ها و درگيريهاي داخلي از يك سو و جنگ تحميلي بيگانگان از سوي ديگر قرار داشت و امكانات و منابع ملي اكثرا“ صرف تامين هزينه هاي دفاع مي شد امكانات مناسبي براي توسعه آموزش عالي به شيوه دولتي در كشور وجود نداشت و بسياري از متقاضيان تحصيلات عالي پشت درهاي بسته دانشگاهها مانده بودند و ظرفيت و توان مملكت هم بيشتر از اين اجازه نمي داد كه فرزندان ما وارد دانشگاهها شوند.
وي اضافه كرد: در شرايط سخت دهه 60 به پيشنهاد آيت اله هاشمي رفسنجاني و موافقت و حمايت حضرت امام (ره) دانشگاه آزاد اسلامي براي جبران بخشي از مشكلات آموزش عالي تأسيس گرديد.
وي به شكل گيري اوليه دانشگاه آزاد اسلامي اشاره كرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامي در 21 ارديبهشت ماه سال 1361 بدون تكيه بر منابع دولتي و صرفا“ با اتكا به كمك هاي مردمي و شهريه دريافتي از دانشجويان شكل گرفت و اكنون با ربع قرن فعاليت داراي يك ميليون و چهارصد هزار دانشجو و 2 ميليون و چهارصد هزار فارغ التحصيل ، حدود 13 ميليون متر مربع فضاي آموزشي و رفاهي، صدها عنوان كتاب مجله و مقاله معتبر در عرصه بين المللي مي باشد و به عنوان بزرگترين دانشگاه حضوري در جهان است. دانشگاه آزاد اسلامي زنجان نيز يكي از واحدهاي موفق و بزرگ اين دانشگاه در كشور است كه داراي 12 هزار دانشجو و حدود 100 هزار مترمربع فضاي آموزشي و رفاهي مي باشد كه تاكنون بيش از 21 هزار نفر از دانشگاه فارغ التحصيل شده اند.
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي زنجان در پايان سخنان خود راه اندازي دانشگاه آزاد اسلامي مركز تكاب را يكي ديگر از جلوه هاي موفقيت و رشد و توسعه آموزش عالي در كشور عنوان كرد و اظهار اميدواري نمود در مدت زمان كوتاهي شاهد موفقيت اين مركز و تبديل آن به واحد باشيم.
در پايان لوح تقدير دانشگاه آزاد اسلامي واحد زنجان به حجت الاسلام و المسلمين علي مرادي امام جمعه شهرستان تكاب به جهت همكاري و حمايت همه جانبه از راه اندازي مركز به وي اهدا شد./01/120
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 346]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن