تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815351379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عضو باشگاه پژوهشگران جوان در گفت و گو با ايسكانيوز: دانشگاه آزاد اسلامي از لحاظ سطح علمي در شرايط خوبي است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: عضو باشگاه پژوهشگران جوان در گفت و گو با ايسكانيوز: دانشگاه آزاد اسلامي از لحاظ سطح علمي در شرايط خوبي است


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: عضو باشگاه پژوهشگران جوان درخصوص حمايت علمي از دانشجويان گفت: دانشگاه آزاد از لحاظ سطح علمي در شرايط خوبي است و از دانشجويان حمايت كرده و از لحاظ علمي دانشجويان نيز در سطح بالايي قرار دارند.

سارا پورعزيزي كارشناسي ارشد برق- الكترونيك و عضو استعدادهاي درخشان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، اظهار داشت: دانشگاه آزاد در كشور از جايگاه خوبي برخوردار است و با دانشگاه هاي دولتي برابري مي كند.
عضو استعدادهاي درخشان گفت: من در مسابقات روباتيك ژاپن مقام ششم و در مسابقات آلمان مقام اول را كسب كردم همچنين در رشته خودم برق- الكترونيك رتبه اول را كسب كردم تا توانستم عضو استعدادهاي درخشان شوم.
سارا پورعزيزي اذعان داشت: در مورد جايگاه دانشگاه آزاد و دانشجويان آن در همايش ها و جشنواره ها به طور كلي مي توانم بگويم از لحاظ امكانات در جايگاهي بالاتر از دانشگاه هاي دولتي است.
وي ادامه داد: اگر امكانات دانشگاه آزاد نبود ما نمي توانستيم وارد دانشگاه شويم و در مقاطع بالاتر ادامه تحصيل بدهيم.
پورعزيزي خاطرنشان كرد: در روند نخبه پروري، دانشگاه آزاد بايد علايق دانشجويان خود را بشناسد و در زمينه علايق دانشجويان امكانات فراهم كند و از لحاظ مالي به آنها كمك كند.
عضو باشگاه پژوهشگران جوان درخصوص انتظارات خود از مسوولان نظام در پيشبرد اهداف و خواسته هاي خود تاكيد كرد: مسوولين نبايد با نام دانشگاه دانشجويان را ارزيابي كنند./01/120
پگاه قادري
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 579]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن