تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816422838




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه وخواندني


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه وخواندني
دبير كل حزب موتلفه اسلامي:
تلاش مديريت دانشگاه آزاد اسلامي براي گسترش دانشگاه ها جاي تقدير دارد

دبير كل حزب موتلفه اسلامي با تاكيد بر اينكه جمهوري اسلامي ايران داراي بنيه قوي است كه هيچ گاه از تضارب سليقه هاي مختلف زيان نمي كند، گفت : معتقد هستم در شرايط فعلي امكان بروز سليقه هاي مختلف در كشور فراهم است محمد نبي حبيبي با حضور در غرفه ايسكانيوز سطح كيفي نمايشگاه امسال را نسبت به مدت مشابه سال گذشته رضايت بخش خواند و افزود : به لحاظ شكلي نيز امسال فضاي قابل قبول تري را نسبت به سال گذشته در غرفه ها حاكم شده است و حضور و استقبال خبرگزاري ها و رسانه هاي مختلف نيز نشان مي دهد كه فراهم كردن اين زمينه يك كار ضروري بوده است كه بايد از برگزار كنندگان اين نمايشگاه تشكر كنم . حبيبي در پاسخ به اين سوال كه ابزار رسانه در پيشبرد اهداف حاكميت در عصر رسانه ها و ارتباطات تا چه حد مي تواند تاثير گذار باشند ابراز داشت : معتقد هستم در شرايط فعلي امكان بروز سليقه هاي مختلف در كشور فراهم است و كساني كه مدعي هستند در كشور ما آزادي مطبوعات وجود ندارد لازم است با دليل به تبيين اين ادعا بپردازند. وي افزود :اين نگاه در همين نمايشگاه ما را به اين مطلب مي رساند كه فضا براي اظهار نظر آماده است اما اينكه كساني مدعي هستند كه چنين فضايي وجود ندارد بايد سوال كرد كه خود شما كه اين نظر را داريد و اين همه در مخالفت دولت و مجلش قلم مي زنيد و بعد عنوان مي كنيد كه آزادي نيست آيا نبايد اين را يك قضاوت بي انصافانه تلقي كرد. حبيبي با تاكيد براينكه جمهوري اسلامي ايران به علت بنيه بسيار قوي خود هيچ گاه از تضارب سليقه ها مختلف زيان نخواهد كرد ، اذعان داشت : مردم نيز نيازمند مطرح بودن سليقه هاي مختلف هستند و در دوره هاي مختلف انتخابات ، اين مردم هستند كه تبيين مي كنند كه چه كسي بايد رييس جمهور، عضو شوراي شهر و يا نماينده مجلس شوراي اسلامي باشد. دبير كل حزب موتلفه اسلامي خاطر نشان ساخت : هر چقدر بتوانيم به ايجاد امكان حضور سليقه هاي مختلف دامن بزنيم كار درستي كرده ايم و اعتقادم بر اين است كه آن نظامي كه از گسترش فضاي بروز سليقه ها مي ترسد قطعا بنيه ضعيفي دارد.

نماينده شهرستان دماوند و فيروزكوه در ميان مردم
روستاهاي شهرستان فيروزكوه

رودهن - خبرنگار آفرينش
دكتر رامين نماينده مردم دماوند،فيروزكوه با حضور درميان مردم روستاهاي فيروزكوه ضمن آشنايي بامشكلات و گفتگو با مردم،جهت رفع موانع و كمبودها دستورات لازم را صادر نمود. به گزارش خبرنگار آفرينش;در اين بازديد كه تمامي مسئولين و مقامات شهرستان فيروزكوه از جمله فرماندار حضور داشتند از روستاهاي درده،پيرده،مهن و طرود بازديد به عمل آمد. در اين جلسات هر يك از مسئولين به تشريح اقدامات صورت گرفته در حوزه خود پرداخته و نسبت به رفع مشكلات و ايجاد رضايت در بين آحاد مردم قول مساعد دادند. دكتر شاهرخ رامين نيز در جمعي صميمي و تلاشگر مردم خونگرم اين روستاها ضمن تقدير از آنان به خاطر استقبال و حضور مردم از آنان خواست تا با همدلي و همكاري،جهت آباداني منطقه وي را در انجام وظايف نمايندگي و خدمت به مردم ياري رسانند. دكتر رامين ضمن قدرداني و تشكر ويژه از مسئولين منطقه به دليلي اقدامات خوب صورت گرفته ،آنان را به جلب رضايت موكلان خود دعوت و از آنان خواست تا ضمن پاسخگويي به مردم نسبت به رفع مشكلات آنان اقدام كنند. لازم به ذكر است : عمده مشكلات اين مناطق جاده و حمل ونقل ،طرح هاي هادي روستا و مسكن جوانان بود كه با بحث و بررسي هر يك از موارد به مسئول مربوطه ارجاع و درخواست مساعدت صادر شد.

مدير كل دفتر اسناد و مدارك دانشگاه آزاد اسلامي:
14 ميليون متر مربع فضاي آموزشي نشان از عظمت دانشگاه آزاد اسلامي دارد

14 ميليون متر مربع فضاي آموزشي ،85 هزار دانشجو در مقاطع مختلف و ديگر امكانات نشان از عظمت دانشگاه آزاد دارد و بايد ديد از كجا شروع كرده است.
به گزارش ايسكانيوز، مهندس سيفي در سومين مراسم تجليل از خدمات كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي به مناسبت ربع قرن عملكرد دانشگاه آزاد اسلامي كه در واحد علوم و تحقيقات برگزار شد با بيان اين مطلب افزود: دانشگاه آزاد اسلامي اگر امروز افتخار آميز است از صفر شروع كرده تا به اين مرحله از شكوفايي رسيده است. سيفي خاطر نشان كرد: ما اكنون بعد از 14 سال يك برج افتتاح نكرده ايم، 25 سال مديران دانشگاه آزاد اسلامي با كم و كسري ها ساخته اند تا به اين مرحله برسند، پس بديهي است اگر به خانواده دانشگاه آزاد اسلامي توهين شود ناراحت مي شوند.
وي افزود: اين دانشگاه آزاد اسلامي است كه باعث شده ما زندگي كنيم، دانشگاهي كه يك ريال از آن متعلق به هيچ كس نيست.

درخش عضو باشگاه پژوشگران واحد تهران مركزي در سومين جشنواره فرهنگي امام رضا(ع)

دو مقاله علمي سهيل رجبي عضو باشگاه پژوهشگران واحد تهران مركزي در سومين جشنواره فرهنگي امام رضا(ع)و هفتمين جشنواره ملي هنري -ادبي - قرآني دانشجويان كشور به چاپ رسيد . به گزارش روابط عمومي واحد تهران مركزي ، رجبي با ارائه مقالات خود با عنوان " تبيين مباني سياسي سيره رضوي " و " خانواده از منظر قرآن كريم " در اين جشنواره ها توانست مقام سوم و چهارم كشوررا به خود اختصاص دهد . اين گزارش حاكي است ، وي در مقاله "تبيين مباني سياسي سيره رضوي" به معرفي ابعاد و زواياي انديشه هاي سياسي امام رضا (ع) و نوع برخورد آن امام همام را با خلفاي عصر خويش بيان كرده است ، همچنين در مقاله " خانواده از منظر قرآن " به جايگاه و نقش خانواده و اهميت تربيت صحيح فرزندان در قرآن پرداخته است .

نمايشگاه فرهنگ و تاريخ سوريه
در دانشگاه علوم پزشكي كاشان

كاشان - خبرنگار آفرينش
نمايشگاه فرهنگ، تاريخ و آداب و رسوم سوريه از سوي دانشجويان سوري دانشگاه علوم پزشكي كاشان در سالن دانشكده پزشكي اين دانشگاه برپا شد.
نماينده دانشجويان برپاكننده اين نمايشگاه هدف از برگزاري آن را آشنايي بازديد كنندگان با فرهنگ، هنر، تاريخ و آداب و رسوم مردم به ويژه مسلمانان سوريه عنوان كرد.
عوض رمضان افزود: در اين نمايشگاه 50 تابلو عكس از مكانهاي تاريخي و مذهبي و 10جلد كتاب در خصوص تاريخ و جغرافيا و مكانهاي گردشگري سوريه، لباسهاي سنتي، صنايع دستي و پول رايج اين كشور در معرض ديد بازديدكنندگان قرار گرفته است.
گفتني است در حال حاضر شش دانشجوي سوري در رشته پزشكي عمومي دانشگاه علوم پزشكي كاشان مشغول به تحصيل هستند.
 جمعه 1 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن