تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815608218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرمربي تيم وزنه برداري جانبازان و معلولين: انتظار بيشتري از وزنه برداران پارالمپيكي در پكن داريم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سرمربي تيم وزنه برداري جانبازان و معلولين: انتظار بيشتري از وزنه برداران پارالمپيكي در پكن داريم
ورزش. ورزش معلولان وجانبازان = ورزش جانبازان ، نابينايان
بررسي كارنامه تيم وزنه برداري جانبازان و معلولين در رقابتهاي پارالمپيك ‪ ۲۰۰۴‬آتن و آمادگي خوب اعضا در اردوها نشان مي‌دهد كه مي‌توان از آنها براي كسب مدالهاي بيشتر در پكن انتظار داشت.

سرمربي تيم وزنه برداري جانبازان و معلولين با بيان اين مطلب افزود : ‪۴‬ تن از وزنه برداران ما بالاتر از ركورد دنيا وزنه مي‌زنند و در ازدوي آمادگي كه در حال برگزاري است توان خود را به نمايش گذاشته اند.

داود بهتاج افزود : تيم وزنه برداري جانبازان و معلولان كشورمان با تركيب ‪ ۸‬نفره به بازيهاي پارالمپيك ‪ ۲۰۰۸‬پكن اعزام خواهد شد كه كاظم رجبي ، مرتضي دشتي ، حمزه محمدي و علي صادق زاده نفراتي هستند كه از آنها انتظار كسب مدال طلا و ركورد شكني مي‌رود.

وي گفت : با توجه به حضور حريفان قدرتمند از كشورهاي مصر، لهستان ، چين رقابتهاي سختي پيش روي ورزشكاران ما قرار دارد و وزنه بردارن بايد تمام تلاش خود را براي حضوري قدرتمند بكار بندند.

علي حسيني ، علي صادق زاده (تهران )، غلامحسين چلتوك كار ( خوزستان )، حمزه محمدي ( مازندران )، محمد فرزين(اردبيل )، كاظم رجبي (آذربايجان شرقي )، مرتضي دشتي و سعيد بافنده ( كرج )نفرات دعوت شده به اردوي آمادگي كه از ‪ ۲۵‬ارديبهشت آغاز شده و تا ‪ ۱۵‬خرداد ماه جاري ادامه دارد،مي باشند.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 347]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن