تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813168609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمد يوسف: دولت منتخب فلسطين به درخواست اروپائيان با آنان مذاكره كرده ‌است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: احمد يوسف: دولت منتخب فلسطين به درخواست اروپائيان با آنان مذاكره كرده ‌است
خبرگزاري فارس: مشاور سياسي نخست وزير دولت منتخب فلسطين از مذاكره نمايندگان اين دولت و جنبش حماس با تعدادي از مسئولان بلند‌پايه اروپايي خبر داد.


به گزارش فارس،" احمد يوسف" در گفت‌وگو با شماره امروز روزنامه الشرق‌الاوسط گفت: نمايندگان جنبش حماس و دولت منتخب فلسطين به خواست مسئولان بلندپايه فرانسه، نروژ، سوئد و ايتاليا با آنان ديدار كرده‌اند. در اين ديدارها نمايندگان حماس مواضع اين جنبش درباره مسائل مهم بويژه حل و فصل دائم بحران فلسطين و روند دموكراسي را براي مسئولان كشورهاي اروپايي تشريح كردند
وي با اشاره به برداشت مثبت مسئولان اروپايي از مواضع حماس تاكيد كرد: اين برداشت سبب شد تا مذاكرات با اروپائيان ادامه پيدا كند و جنبش حماس از آنان بخواهد كه اين گفت‌وگوها به‌صورت علني باشد تا به تحريم و انزواي اين جنبش پايان داده شود.
احمد يوسف افزود: حماس درباره اتخاذ تصميمات مثبت از سوي كشورهاي اروپايي خوش‌بين است. مثل حذف نام اين جنبش از فهرست گروه‌هاي تروريستي و اين در حالي است كه اروپائيان بارها گفته‌اند كه در شرايط كنوني نمي‌توانند از چارچوب سياست‌هاي آمريكا خارج شوند.درحقيقت آنان نمي‌توانند قبل از پايان دوره رياست جمهوري بوش تغييري در مواضع خود ايجاد كنند.
مشاور سياسي اسماعيل هنيه با اشاره به سفر ماه آينده نيكولا سازكوزي رئيس جمهور فرانسه به خاورميانه گفت: ممكن است در اين سفر، پاريس طرح جديدي را براي پايان دادن به درگيري‌هاي فلسطين و اسرائيل ارائه دهد و بعيد نيست كه در اين طرح بر لزوم احترام گذاشتن به انتخابات دموكراتيك ملت فلسطين و ضرورت همكاري با حماس به عنوان نماينده بخش بزرگي از ملت فلسطين تاكيد شود.
انتهاي پيام/.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 363]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن