تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812873529




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اولين دوره آموزشي معتمدين معين در كرج برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اولين دوره آموزشي معتمدين معين در كرج برگزار شد
كرج- اولين دوره آموزشي معتمدين معين بنياد شهيد وامور ايثارگران غرب استان تهران روز گذشته در كانون شهيد فهميده كرج برگزار شد.

براساس گزارش روز دوشنبه روابط عمومي بنياد شهيد و امورايثارگران شهرستانهاي غرب استان تهران، اين دوره با هدف وحدت رويه و برداشت مشترك معتمدين معين در نوع خدمت رساني به جامعه شاهد و ايثارگر و آموزش جهت دار آنان در نيل به اهداف مورد نظر برگزار شد.

رسيدن به اهداف چشم انداز سازمان و ايجاد تحول اثربخش بين سطوح بنياد شهيد و امور ايثارگران و جامعه هدف و شناخت عميق معتمدين معين از مشكلات ايثارگران از ديگر اهداف اين دوره آموزشي است .

دراين گزارش آمده است، معتمدين معين بهترين مشاوران بنياد شهيد و امور ايثارگران هستند و در شناسايي ، تبيين و تعريف درست مباحث جامعه ايثارگري و يافتن راههاي مناسب براي پاسخ به آنها بخصوص در زمينه رشادت و دفاع از جامعه ايثارگري، بيشترين نقش را دارند.

روابط عمومي سازمان بنياد شهيد وامورايثارگران غرب استان تهران در گزارش خود آورده
است، معتمدين معين بايد در تكريم ، حمايت، صيانت، حفظ و ارتقاي جايگاه و منزلت جامعه هدف (خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران) براساس ارزشهاي اسلامي و انقلابي با بنياد شهيد وامور ايثارگران همكاري كنند.

همچنين قبل از اجراي برنامه‌هاي حمايتي دراين سازمان بايد تناسب بين درخواست‌ها و منابع تخصيص وجود داشته باشد تا درفرايند خدمات رساني مشكلي بوجود نيايد.

براساس اين گزارش، تاكنون ‪ ۱۲۴‬نفر از اعضاي جامعه ايثارگري غرب استان تهران بطور داوطلبانه به عضويت طرح معتمدين معين درآمده‌اند و تاكنون بيش از شش هزار ديدار توسط معتمدين معين اين منطقه با ايثارگران انجام شده است .
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 258]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن