تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821080623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فهرست بازيكنان قلعه نويي براي فصل آينده


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: فهرست بازيكنان قلعه نويي براي فصل آينده


فوتبال- مهدي ربوشه:
استقلال تهران عصر پنجشنبه همين هفته در مرحله نيمه‌نهايي رقابت‌هاي جام حذفي ميهمان فولاد خوزستان خواهد بود، ديداري كه حكم اولين آزمون امير قلعه‌نويي را دارد.

مردي كه حالا مسئولان باشگاه استقلال براي كسب عنوان قهرماني در جام حذفي به او دل بسته‌اند تا شايد از شرايط بحراني خارج شوند. گويا آينده خيلي‌ها به نتايج امير مربوط مي‌شود.

آرامش در استقلال

امير قلعه‌نويي تا حدود زيادي موفق شده است آرامش را به استقلال برگرداند. حالا يكي، دو هفته‌اي است كه در اردوي آبي‌ها خبرهاي حاشيه‌اي به كمترين حد ممكن رسيده است.

البته منابع نزديك به قلعه‌نويي مي‌گويند وي تمام تمركز خود را متوجه بازي تيمش برابر فولاد كرده است. قلعه‌نويي كه حضورش در استقلال هميشه خبرساز بوده حالا كمتر در گفت‌وگوهاي رسانه‌اي شركت مي‌كند.

البته استقلال پس از كريمي را هنوز هيچكس نديده است اما نمايش متفاوت آبي‌ها در بازي با فولاد مسئله دور‌ از ذهني به نظر نمي‌رسد.

هواداران اين تيم پس از ناكامي استقلال در رقابت‌هاي ليگ‌برتر هنوز موفق به ديدن چهره جديد تيم‌شان نشده‌اند. با اين حال بازي روز پنجشنبه به دو دليل براي آبي‌پوشان پايتخت دشوار خواهد بود؛ «وضعيت خوب فولاد و گرماي وحشتناك اهواز.»

آخرين اخبار استقلال

آخرين اتفاقات استقلال طي چند روز اخير گويا به رضايت امير قلعه‌نويي منجر شده است. بازگشت محسن يوسفي كه حالا پس از دوره‌اي نسبتاً طولاني شرايط بازي كردن را به دست آورده است براي سرمربي استقلال خبر خوشحال‌كننده‌اي محسوب مي‌شود.

هرچند كه مهره‌هايي چون سعيد بيات و اصغر نادعلي همچنان در بند مصدوميت به سر مي‌برند. يكي ديگر از دغدغه‌هاي اصلي كادرفني استقلال، استفاده از مجتبي جباري در بازي مقابل فولاد است.

هافبك طراح استقلال در اردوي تيم‌ملي به سر مي‌برد. طبق گفته‌هاي علي دايي هيچكس حق خارج شدن از اردوي تيم‌ملي را ندارد اما هيچ بعيد نيست مثل دفعه‌هاي قبل استقلال درخصوص استفاده از مجتبي جباري، او را برابر فولاد در اختيار داشته باشد.

سرپرست استقلال تهران در خصوص گرفتن اجازه مجتبي جباري از مسئولان تيم‌ملي گفته است: «به طور حتم مشكلي در اين باره وجود نخواهد داشت چون ما درصدد هستيم علي دايي را در اين باره متقاعد كنيم.»

نظري جويباري تأكيد كرده‌است: «جباري يكي از مهره‌هاي اصلي استقلال است و ما در اين بازي حساس به او نياز داريم.»

تمرينات جديد قلعه‌نويي

بازيكنان استقلال كه در طول رقابت‌هاي ليگ هفتم به دليل كسب نتايج ضعيف روحيه خود را تا حدود زيادي از دست داده بودند با اشاره به نقش امير قلعه‌نويي، معتقدند از لحاظ روحي رفته‌رفته شرايط بهتري پيدا خواهند‌ كرد.

آنها از نحوه تمرينات رضايت دارند. گويا قلعه‌نويي تمرينات متفاوتي را براي استقلال ساخته و پرداخته كرده است به طوري كه خود او مي‌گويد: «بازيكنان از لحاظ روحي بايد آماده شوند. فعلاً به حد ايده‌آل نرسيده‌ايم.»

سرمربي استقلال براي قرار دادن تيمش در يك شرايط آب و هوايي تازه و همچنين دور كردن بازيكنان از هرگونه حاشيه‌اي، اردوي تيمش را به كردان كرج برد. تصميمي كه براي قلعه‌نويي هميشه نتايج قابل قبولي به همراه داشته است.

آنها پس از اردويي چندروزه در كردان روز گذشته به تهران برگشتند تا مهياي سفر به اهواز شوند. آبي‌پوشان صبح چهارشنبه عازم اهواز خواهند شد.

قلعه‌نويي: مقابل فولاد اضطراب نداريم

امير قلعه‌نويي در تازه‌ترين واكنش خود نسبت به شرايط فعلي استقلال تأكيد كرده كه تيمش به آرامش رسيده است. در واقع اين يكي از اصلي‌ترين ويژگي‌هاي تيم‌هاي امير قلعه‌نويي است.

تيم او در فصلي كه به قهرماني رسيد در اكثر بازي‌ها در دقايق پاياني باخت را به برد تبديل مي‌كرد. وي در خصوص مسئوليت خود براي كسب عنوان قهرماني در رقابت‌هاي جام حذفي گفت:

«روز اول هم كه به استقلال برگشتم تأكيد كردم كه استقلال بايد قهرمان جام حذفي شود. من به موضوع ديگري فكر نمي‌كنم، چون مي‌خواهم هواداران استقلال خيلي زود خوشحال شوند.»

امير قلعه‌نويي همچنين درباره دشواري‌هاي مسابقه تيمش برابر فولاد تصريح كرد: «قبول دارم كه اين بازي، سختي‌هاي خاص خودش را دارد. آنها از امتياز ميزباني بهره مي‌برند و ما هم در گرماي وحشتناك اهواز كار سختي پيش‌رو داريم.»

وي ادامه داد: «ما تمرينات خيلي خوبي را پشت‌ سر گذاشته‌ايم و نقاط ضعف و قوت خودمان را شناخته‌ايم. البته من از بازيكنان انتظار دارم كه دستورات تاكتيكي را به خوبي در زمين پياده كنند. با اين همه مطمئنم استقلال اينقدر بزرگ است كه برابر فولاد بدون استرس كار را دنبال كند.»

قلعه‌نويي اطمينان داد كه تيمش در بازي حساس روز پنجشنبه به هيچ‌وجه چهره‌اي دفاعي به خود نمي‌گيرد. وي گفت: «حداقل طي اين سال‌ها ثابت كرده‌ام كه تيمم هجومي بازي مي‌كند.»

گفته مي‌شود سرمربي استقلال در بازي مرحله نيمه‌نهايي جام حذفي از سيستم 1-6-3 كه در هنگام حمله به سيستم 3-4-3 تبديل مي‌شود، استفاده خواهد كرد.

بازيكنان دلخواه قلعه‌نويي

ابراهيم توره، صابر ميرقرباني، جلال حسيني، حسين كاظمي، خسرو حيدري، سياوش اكبرپور و مهدي رجب‌زاده؛ اينها بازيكناني هستند كه امير قلعه‌نويي قصد دارد براي تقويت تيمش در فصل آينده مقدمات حضورشان در استقلال را فراهم كند.

اين در حالي است كه طبق شواهد او براي به خدمت گرفتن اين مهره‌ها مشكل چنداني ندارد. مهدي رجب‌زاده از حضور در ليگ امارات خسته شده و قصد دارد به فوتبال ايران برگردد.

سياوش اكبرپور نيز اگرچه مي‌گويد: «اولويت اول من عقد قرارداد با پيروزي است» اما اصلاً بعيد نيست با توجه به رابطه دوستانه‌اش با امير قلعه‌نويي در چرخشي 180 درجه‌اي تيم سابقش يعني استقلال را انتخاب كند.

گفته مي‌شود امير قلعه‌نويي در تماس‌هايي با علي فتح‌الله‌زاده بيش از هركس ديگري روي جذب مهاجم تمام عيار پيكان تأكيد داشته‌است. ابراهيم توره بازيكني است كه شديداً مورد توجه سرمربي استقلال قرار گرفته است.

در اين بين برخي منابع بازيكناني چون‌ خسرو حيدري از پاس همدان، جلال حسيني از سايپا، حسين كاظمي از سپاهان و ابراهيم توره از پيكان را 4 سهميه ليگ برتري استقلال براي ليگ هشتم مي‌دانند.

طبق آخرين اخبار امير قلعه‌نويي قصد دارد باشگاه را به تمديد قرارداد با آرش برهاني مجاب كند. او تأكيد كرده است: «برهاني مي‌تواند خيلي زود به شرايط آرماني‌اش برگردد.»

تغيير و تحولات در استقلال

با وجود اينكه اين روزها شايعه تغيير و تحولات مديريتي استقلال نقل محافل خبري است، روز گذشته اين هاشم ساعدي بود كه در گفت‌وگو با ايسنا تأكيد كرد: «مسئولان باشگاه و اعضاي تيم با قدرت به كارشان ادامه خواهند داد و شاهد هيچ تغييري در مديريت، كادرفني و بازيكنان تيم تا پايان حضور استقلال در جام حذفي نخواهيم بود. بنابراين هرگونه حرف و حديثي در اين خصوص را رد مي‌كنيم.»

سخنگوي باشگاه استقلال ضمن اشاره به رضايت مسئولان از شرايط تازه تيم گفت: «هدف استقلال قهرماني در جام حذفي است.»

تاريخ درج: 5 خرداد 1387 ساعت 19:49 تاريخ تاييد: 5 خرداد 1387 ساعت 23:50 تاريخ به روز رساني: 5 خرداد 1387 ساعت 23:49
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 265]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن