تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815085948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قلعه نويي: ليست سياهي ندارم


واضح آرشیو وب فارسی:الف: قلعه نويي: ليست سياهي ندارم
سرمربي جديد تيم فوتبال استقلال خود را سرباز اين تيم خواند و آينده آبي پوشان در فصل آتي ليگ برتر را روشن توصيف كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اميرقلعه نويي پيش از آغاز تمرين امروز تيم فوتبال استقلال و در مراسم معارفه خود به بازيكنان اين تيم با بيان اين مطلب در جمع خبرنگاران افزود: استقلال خانه من است. من سرباز استقلال هستم و هيچ وقت خود را جدا از اين تيم نمي دانم.

وي گفت: آقاي فتح الله زاده به گردن من حق دارد و به محض اينكه ايشان با من تماس گرفتند كه در استقلال حضور يابم بدون معطلي درخواست آنها را پذيرفتم زيرا خواستم به تيم محبوبم كمك كنم.

سرمربي جديد تيم فوتبال استقلال با اشاره به اينكه به گذشته كاري ندارد و نگاهش به آينده و پيش رو است افزود: براي من گذشته تمام شده است. من به استقلال آمده ام تا در كنار مديريت اين باشگاه و بازيكنان آينده را بسازيم. من براي استقلال آينده را روشن مي بينم و مطمئنم اين تيم فصلي خوب و توام با موفقيت را پيش رو خواهد داشت.

وي دارا بودن مديريت توانمند و حضور بازيكنان خوب را يكي از عوامل تعيين كننده در موفقيت استقلال طي فصل آتي خواند و افزود: من به استقلال آمده ام تا هرآنچه را كه در توان دارم براي موفقيت اين تيم ، مديريت باشگاه و مردم بگذارم. من براي استقلال فصلي خوب در ليگ ايران و شايد ليگ قهرمانان آسيا پيش بيني مي كنم.

قلعه نويي خاطرنشان كرد: براي فصل آينده استقلال ليست سياهي در نظر ندارم اما آنچه مسلم است تيم نياز به تقويت دارد كه با كمك كادر فني و مديريت باشگاه در صدد رفع آن برخواهيم آمد.

وي تصريح كرد: آقاي فتح الله براي فصل جاري تيم خوبي بسته است اما تغييرات اين تيم طبيعي است كما اينكه پرسپوليسي كه قهرمان ليگ شده نيز نياز به تقويت دارد.

سرمربي جديد استقلال در خاتمه خاطرنشان كرد: من مخلص همه بازيكنان هستم اما هر مربي حق دارد مطابق با نياز و خواسته تيمش در صدد جذب يا كنارگذاشتن بازيكنان برآيد.
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 290]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن