تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815164764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سليمان: از پتانسيل مقاومت براي مقابله با اشغالگري استفاده مي‌كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سليمان: از پتانسيل "مقاومت" براي مقابله با اشغالگري استفاده مي‌كنيم
خبرگزاري فارس: رئيس‌جمهور منتخب لبنان پس از اداي سوگند طي سخناني از مقاومت به عنوان "راهبرد دفاعي" ياد كرد و گفت:«از مقاومت لبنان در راهبرد دفاعي كشور و مقابله با اشغالگري استفاده خواهيم كرد.»


به گزارش فارس، ميشل سليمان رئيس جمهوري جديد لبنان كه سخنان وي به طور مستقيم از شبكه‌ خبري الجزيره پخش مي‌شد، پس از اداي سوگند رياست‌جمهوري با اشاره به "مقاومت" لبنان تاكيد كرد: ما از "مقاومت" در راهبرد دفاعي لبنان بهره خواهيم برد.
وي با اشاره به اشغالگري رژيم صهيونيستي تاكيد كرد: ظهور مقاومت در لبنان آنهم در زماني كه دولت لبنان از هم گسيخته شده بود و "مزارع شبعا" همچنان در اشغال اسرائيل قرار دارد، ضرورتي مهم بود و اين امر ايجاب مي‌كند نوعي "راهبرد دفاعي" براي لبنان ايجاد كنيم.
سليمان با اشاره به موضوع سلاح در ميان گروه‌هاي داخلي لبنان تاكيد كرد: اجازه نمي‌دهيم كسي سلاح را به سوي گروه‌هاي لبناني نشانه رود و سلاح بايد در خدمت دفاع از كشور و در مقابل تهديدات خارجي از جمله "تهديد اسرائيل" باشد.
وي با اشاره به ترور "رفيق الحريري" نخست‌وزير فقيد لبنان تاكيد كرد: ما با دادگاه بين‌المللي براي تحقيق درباره علل و عوامل ترور رفيق الحريري همكاري مي‌كنيم.
رئيس جمهور منتخب لبنان با اشاره به انتخابات پارلماني پيش رو در لبنان تاكيد كرد: مهم اين است كه همه نتيجه انتخابات را بپذيريم و به اراده ملت لبنان احترام بگذاريم.
رئيس‌جمهور جديد لبنان با تشكر از تلاش‌هاي كشورهاي مختلف براي حل بحران لبنان، از تلاش‌هاي اتحاديه عرب و كشور قطر براي پايان دادن به بحران سياسي چند ماهه لبنان تقدير و تشكر كرد.
سليمان همچنين خواستار روابط برقراري روابط سياسي با سوريه شد و گفت: ما به شدت خواهان برقراري روابط دوستانه و برادري بين سوريه و لبنان هستيم و به حاكميت لبنان و مرزهاي يكديگر احترام مي‌گذاريم.
انتهاي پيام/.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 295]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن