تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812764558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار و امام جمعه قزوين: اشتغال خانم‌ها نبايد عفتشان را تهديد كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار و امام جمعه قزوين: اشتغال خانم‌ها نبايد عفتشان را تهديد كند
خبرگزاري فارس: استاندار و امام جمعه قزوين با انتقاد از نحوه اشتغال زنان در برخي مراكز اظهار داشتند: اشتغال خانم‌ها نبايد موجب پايين آمدن عفتشان در جامعه شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، نماينده ولي فقيه و امام جمعه قزوين شنبه شب در جلسه شوراي اداري استان قزوين كه در سالن اجتماعات استانداري قزوين برگزار شد گفت: امروز تلاش مي‌شود تا زنان در جايگاه واقعي خود قرار گيرند، اما در اين بين شاهد هستيم خانم‌ها را بدون گزينش در بعضي محيط ها بكار گرفته كه در آن به برخي مسائل مهم اهميت داده نمي‌شود.
هادي باريك بين اضافه كرد: متأسفانه در برخي شركت‌ها و فروشگاه‌ها براي جذب مشتري، خانم‌هايي با وضع نامناسب به كار گرفته مي‌شوند و گفته مي‌شود رفتار نامناسبي با مشتري‌ها دارند كه اين گونه مسائل ميان ما و معنويت فاصله ايجاد مي‌كند.
وي ادامه داد: شركت‌ها و مراكزي كه از نيروي خانم استفاده مي‌كنند بايد حفظ متانت را از شروط كار قرار دهند چراكه اگر جهات مختلف اين مسئله رعايت نشود دچارمشكل مي‌شويم و چنين استنباط خواهد شد كه زنان نمي‌توانند در صحنه‌هاي مختلف اجتماعي حضور داشته باشند.
عضو مجلس خبرگان رهبري افزود: در دين اسلام حيا و ايمان هم رديف هم قرار داده شده‌اند لذا اصل حيا براي همه ما يك ضرورت محسوب مي‌شود.
وي تصريح كرد: البته نخستين و مهمترين وظيفه زن همسرداري است كه بايد بدان بپردازد و اشتغال خانم‌ها نبايد عفتشان را تهديد كند.
باريك بين به ضرورت صرفه جويي در دستگاه‌هاي دولتي و زندگي عموم افراد اشاره كرد و اظهار داشت: صرفه جويي و به اندازه مصرف كردن در مواردي چون آب، برق و غيره امري ضروري است و متأسفانه ما امروز به سوي مصرف زياد گرايش پيدا كرده‌ايم وچنين شيوه اي بار دولت را سنگين مي‌كند.
وي تأكيد كرد: دستگاه هاي دولتي نيز بايد در جهت كاهش هزينه‌هاي خود برآيند چرا كه كشور ما در تحريم به سر مي برد و لازم است صرفه جويي كنيم و از اسراف در محافل مختلف بپرهيزيم.
در ادامه استاندار قزوين گفت: زماني كه از بسياري از خانم‌ها سؤال مي‌شود كه چرا با چنين ظاهري در جامعه حضور مي يابيد بيان مي كنند كه خواست شوهرانمان است.
سيد احمد نصري توضيح داد: براي رفع معضل بي‌حجابي ابتدا بايد به سراغ مردان رويم و اين مسئله مهم را به آنان گوشزد كنيم چراكه اين گونه خانم‌ها بيشتر از ديگران در معرض آسيب‌هاي اجتماعي هستند.
وي تأكيد كرد: البته در استان قزوين اكثر زنان مسائل مختلف را رعايت مي‌كنند و به يقين وضع زنان شاغل در استان ما بهتر از تهران است.
استاندار قزوين اضافه كرد: البته امروز دولت به اين نتيجه رسيده كه در استخدام‌ها حدودي را تعيين كند و اولويت اشتغال با آقايان باشد و در حوزه‌هايي كه نياز به اشتغال زنان است از وجود اين قشر از جامعه استفاده شود.
وي ادامه داد: در جامعه ما بيكاري مرد مانعي براي ازدواج است و خانواده‌ها حاضر نيستند دختر آنها با يك فرد بيكار ازدواج كند، اما اگر دختري شاغل نباشد اين مشكل را نخواهد داشت چرا كه اداره زندگي بر عهده مرد است.
نصري با اشاره به لزوم صرفه جويي گفت: صرفه جويي يك امر ضروري است و اين مسئله در دستور كار ما قرار دارد كه با توجه به اهميت اين موضوع، در پايان شش ماهه نخست سال ميزان صرفه جويي در دستگاه‌هاي دولتي اعلام خواهد شد.
وي با اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان قزوين افزود: از ابتداي سال جاري تاكنون اقدامات خوبي در استان قزوين صورت گرفته كه در سطح ملي قابل توجه بوده است.
استاندار قزوين برگزاري مسابقات بين المللي ربوكاپ، جشنواره طبخ ماهي، جشنواره فرش دست بافت، همايش علامه محمد حسن قزويني، آيت ا... شيخ هاشم قزويني، نمايشگاه و جشنواره مشق عشق و حضور سفرا و ميهمانان خارجي از برخي كشورهاي دنيا از جمله اين اقدامات دانست.
وي خاطرنشان ساخت: با توجه به اينكه در سال نوآوري و شكوفايي قرار داريم به دستگاه‌ها ابلاغ شده تا حداقل دو طرح جديد به ما اعلام كنند كه برخي از دستگاه‌ها بيش از دو طرح و برخي دستگاه‌ها نيز هنوز طرحي ارائه نكرده‌اند.
نصري ادامه داد: در استان قزوين مدير بي‌تجربه وجود ندارد و حتي برخي مديران كارهاي بزرگي را در استان و خارج استان انجام داده اند كه نشانه خلاقيت آنهاست لذا انتظار مي رود در اين زمينه توجه بيشتري شود.
گفتني است در پايان اين مراسم با اهداي لوح از رئيس دانشگاه علوم پزشكي قزوين به عنوان فعال‌ترين دستگاه در اقامه نماز تقدير و تشكر شد.
انتهاي پيام/ب
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 227]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن