تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821246192




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ثبت نام 50 هزار نفر از مردم اراك و شازند براي دريافت كارت هوشمند سلامت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ثبت نام 50 هزار نفر از مردم اراك و شازند براي دريافت كارت هوشمند سلامت
خبرگزاري فارس: مديركل تامين اجتماعي استان مركزي از ثبت نام 50 هزار نفر از مردم اراك و شازند براي دريافت كارت هوشمند سلامت با پايان يافتن مرحله دوم ثبت نام خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از اراك كيومرث طهماسبي ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: پيش بيني مي‌شود تا پايان شهريورماه عمليات ثبت نام از بيمه شدگان پايان يابد.
وي تصريح كرد: افزايش كيفيت درمان، كاهش اشتباهات در تشخيص و درمان، دسترسي پزشك معالج به سوابق پزشكي بيمار، كاهش مراجعه غيرضروري به پزشك و انجام آزمايش‌ها، سرعت و دقت ورود اطلاعات هنگام پذيرش، تسريع درمان در موارد اورژانسي، كاهش هزينه‌هاي غيرضروري و سلامت از مزاياي كارت سلامت است.
مديركل تامين اجتماعي در ادامه ارائه خدمات پرسرعت به بيمه‌شدگان را از اهداف اجرايي اين طرح برشمرد و دامه داد: كارت هوشمند سلامت براي اولين بار در كشور و به صورت پايلوت در استان مركزي به كار گرفته خواهد شد.
طهماسبي اظهار داشت: در حال حاضر 30 پايگاه ثابت و سيار در سطح شهرهاي اراك و شازند مشغول جمع آوري اطلاعات هستند.
مدير درمان تامين اجتماعي استان مركزي نيز طي سخناني با بيان اينكه تشكيل بانك اطلاعاتي جامع از بيمه‌شدگان يكي از اهداف اين طرح به شمار مي‌آيد، گفت: در حال حاضر كارت هوشمند سلامت در 12 كشور پيشرفته دنيا به كار گرفته مي‌شود.
داود علي محمدي افزود: به كارگيري اين كارت ضمن جلوگيري از سوءاستفاده‌هاي احتمالي 50 ميليارد تومان براي مردم سودآوري خواهد داشت.
وي خاطرنشان ساخت، با بهره‌برداري از اين كارت استان مركزي به قطب ‌IT كشور تبديل خواهد شد.
سيدرضا موسوي، مدير پروژه تامين كارت سلامت نيز گفت: كمك كردن به پزشكان براي پيشگيري از تجويزهاي نادرست احتمالي، كاهش و رفع دغدغه نگهداري، تعويض و تمديد دفترچه، در دسترس قرار دادن سوابق پزشكي هر فرد به گونه‌اي كه تكرار چند باره فرآيندهاي تشخيصي براي فرد نياز نباشد از مزاياي استفاده از اين كارت‌هاست.
انتهاي پيام/م
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 235]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن