تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820056683




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

متكي پس از ورود به بيروت:امنيت لبنان به منزله امنيت كل منطقه است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: متكي پس از ورود به بيروت:امنيت لبنان به منزله امنيت كل منطقه است
وزير امور خارجه جمهوري اسلامي ايران ضمن استقبال از توافق گروههاي لبناني، برقراري امنيت در اين كشور را به منزله برقراري امنيت در كل منطقه دانست.

به گزارش خبرنگار مهر از بيروت، منوچهر متكي پس از ورود به فرودگاه بين المللي بيروت به خبرنگاران گفت: مي خواهم تاكيد كنم كه همه كشورهاي منطقه خواه عربي يا اسلامي غرق شادماني و سرور و افتخار به خاطر اين توافقنامه بزرگ و مبارك هستند.

وي خاطرنشان كرد كه ما از دستيابي لبناني ها به توافق احساس افتخار مي كنيم و برقراري امنيت و آرامش دراين كشور، برقراري امنيت و آرامش در كل منطقه است.

وزير امور خارجه جمهوري اسلامي ايران ظهر امروز براي حضور در نشست مجلس نمايندگان لبنان براي انتخاب رئيس جمهوري جديد اين كشور وارد بيروت شد و مورد استقبال مسئولان لبناني قرار گرفت.

در مراسم استقبال از وزير امور خارجه كشورمان محمد رضا شيباني سفير جمهوري اسلامي ايران در بيروت نيز حضور داشت.

وزير امور خارجه كشورمان قرار است عصر امروز در نشست مجلس نمايندگان لبنان براي انتخاب ژنرال ميشل سليمان فرمانده ارتش به رياست جمهوري لبنان شركت كند.

"نبيه بري" رئيس مجلس نمايندگان لبنان از متكي براي حضور در نشست مجلس به طور رسمي دعوت به عمل آورده است.

در نشست مجلس نمايندگان لبنان شمار ديگري از مقامات و شخصيت هاي بلندپايه خارجي از جمله وليد المعلم وزير امور خارجه سوريه حضور خواهند داشت.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 258]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن