تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى كه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816297148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

متكي در ديدار با معاون وزير خارجه ژاپن: براي همكاري جهت تغيير شكل روابط اقتصادي آماده‌ايم


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: متكي در ديدار با معاون وزير خارجه ژاپن: براي همكاري جهت تغيير شكل روابط اقتصادي آماده‌ايم
جام جم آنلاين: كنچيرو ساسائه ، معاون وزير امور خارجه ژاپن كه براي شركت در هفدهمين كميته مشترك سياسي بين دو كشور به تهران سفر كرده است، امروز با منوچهر متكي ديدار و گفتگو نمود.


به گزارش ايسنا ، منوچهر متكي وزير امور خارجه كشورمان در اين ديدار با اعلام اينكه رابطه خوب ميان جمهوري اسلامي ايران با ژاپن برقرار است، گفت: ما به روابط با ژاپن احترام خاص قائليم و تبادل نظر و رايزني مستمر با ژاپن را مفيد و سازنده ارزيابي مي‌كنيم.

متكي با دعوت از وزير امور خارجه ژاپن براي سفر به تهران، ظرفيت همكاري دو كشور در مسائل منطقه‌اي و بين‌المللي را بسيار فراتر از سطح كنوني دانست و افزود: دو كشور مي‌توانند در خصوص بازسازي افغانستان و عراق در تحولات منطقه خاورميانه مشاركت و همكاري جدي با يكديگر داشته باشند.

وزير امور خارجه همكاري ژاپن با شركت‌هاي ايراني براي اجراي برخي پروژه‌ها در افغانستان، كمك به نزديك شدن گروه‌هاي سياسي درآن كشور به عنوان عامل مهم ثبات و امنيت، همكاري با جمهوري اسلامي براي اجراي تعدادي از پروژه‌هاي فني، مهندسي در عراق و كمك به نزديكي و تفاهم گروه‌هاي مختلف عراقي را از جمله زمينه‌هاي همكاري مشترك برشمرد.

متكي همچنين لزوم همكاري دو كشور در مباحثي چون عدم اشاعه، خلع سلاح، همكاري با آژانس بين‌المللي انرژي هسته‌يي، تاسيس بانك سوخت هسته‌يي را خواستار گرديد.

وزير امور خارجه كشورمان آمادگي جمهوري اسلامي ايران را براي همكاري با ژاپن نسبت به تغيير شكل روابط اقتصادي دو كشور از حوزه تجارت به فعاليت در زمينه پروژه‌هاي زيرساختي را مورد تاكيد قرار داد.

كنچيرو ساسائه روابط دو كشو ايران و ژاپن را ديرينه و دوستانه خواند و با اعلام اينكه روابط دو كشور با گسترش فعاليت‌هاي منطقه‌اي و بين‌المللي جمهوري اسلامي ايران از اهميت فزآينده‌اي برخوردار شده است به پيشرفت‌هاي ايران در چند سال اخير اشاره نمود و لزوم گسترش بيش از پيش روابط، پرمحتوا شدن آن و استمرار گفتگوهاي سياسي بين طرفين و حفظ اعتماد موجود ميان دو كشور را مورد تاكيد قرار داد.

معاون وزير خارجه ژاپن با اعلام اينكه جمهوري اسلامي ايران در تحولات منطقه‌ حضور فعال داشته و نقش سازنده‌اي را در عراق بازي كرده است، گفت: ما جمهوري اسلامي ايران را يك ابرقدرت منطقه‌اي مي‌دانيم و از نقش سازنده آن در منطقه حمايت به عمل مي‌آوريم.

كنچيرو ساسائه با تاكيد بر لزوم رايزني و همكاري بيشتر ميان دو كشور در خصوص مسائل منطقه، از طرف وزير امور خارجه ژاپن با متكي براي سفر به آن كشور دعوت به عمل آورد.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 486]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن