تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813201560




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عمليات اجرايي بزرگترين مركز آموزش و سنجش مازندران آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: عمليات اجرايي بزرگترين مركز آموزش و سنجش مازندران آغاز شد
ساري - خبرگزاري مهر: عمليات اجرايي بزرگترين و دومين مركز آموزش سنجش مازندران ظهر يكشنبه در آمل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر در آمل، استاندار مازندران در اين مراسم با بيان اينكه امروز توسعه فقط با سرمايه تكنولوژي و مديريت نيست گفت: آموزش نيروهاي متخصص و ماهر عامل پويايي و توسعه در همه بخش ها محسوب مي شود.

ابوطالب شفقت افزود: آموزش نيروهاي متخصص و حضور آنها در عرصه كار و توليد سبب شتاب توسعه يافتگي خواهد شد.

وي با بيان اينكه هم اكنون در تمامي شهرهاي مازندران مراكز آموزش فني و حرفه اي فعال شده است، تصريح كرد: راه اندازي مركز فني و حرفه اي جديد در بخش هاي بزرگ استان هم از ديگر برنامه هاي تخصصي كردن آموزش براي حرفه آموزان در سازمان فني و حرفه اي استان است.

استاندار مازندران تاكيد كرد: هر چقدر پيشرفت در جامعه بيشترمي شود نياز به فراگيري آموزش هاي مختلف نيز بيش از پيش ضرورت پيدا مي كند.

فرماندار شهرستان آمل هم در اين مراسم با اشاره به وجود چهار شهرك بزرگ صنعتي و استقرار 40 درصد صنعت مازندران در اين شهرستان، توجه به تخصصي شدن و حرفه آموزي نيروهاي وارد اشتغال در اين شهرستان را بسيار ضروري خواند.

علي اكبريان افزود: اجرايي شدن مركز آموزش فني و حرفه اي غرب استان در شهرستان آمل در سند توسعه دو سال آينده اين شهرستان در شوراي برنامه ريزي مازندران تصويب شده بود.

به گفته وي، با كمك و حمايت خيران آملي به زودي شاهد اجرايي شدن طرح هاي بزرگي در سطح اين شهرستان خواهيم بود.

رييس اداره فني و حرفه اي شهرستان آمل هم در اين مراسم در خصوص آغاز عمليات اجرايي دومين و بزرگترين مركز آموزش فني و حرفه اي مازندران در سطح غرب اين استان گفت: زمين اين مركز را مير محمد فاطمي، خير آملي به مساحت 13 هزار متر مربع به فني و حرفه اي اين شهر واگذار كرد.

قاسم خالقي با بيان اينكه براي آغاز ساخت مرحله نخست اين مركز به مساحت هزار متر مربع حدود شش ميليارد ريال اعتبار اختصاص يافته است افزود: ساخت اين مركز تا پنج هزار متر مربع نيز قابل توسعه است.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 363]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن