تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815599171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش نانو بيوتكنولوژي در ساري برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: همايش نانو بيوتكنولوژي در ساري برگزار شد
ساري - خبرگزاري مهر: همايش نانو بيوتكنولوژي به منظور آشنايي بيشتر محققان با كاربردهاي نانو بيوتكنولوژي در زندگي انسان ظهر امروز در ساري برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي و درماني مازندران در اين همايش در سخناني در خصوص اهميت نانو در پزشكي گفت: نانو علم جديدي است كه در تشخيص، شناسايي و درمان بيماري كاربردهاي مختلفي دارد.

دكتر عليرضا رفيعي با بيان اينكه نانو در استفاده از تكنولوژي هاي روز كاربرد دارد افزود: هدف از كاربرد نانو در زندگي، افزايش طول عمر و امنيت بخشي به زندگي است.

وي نيز در خصوص كاربرد علم نانو در دارو اظهار داشت: يكي از مشكلات اساسي در داروها طريقه مصرف آن است كه با ورود نانو به اين بخش و كاهش دز مصرفي داروها، قابليت انحلال بيشتر دارو در بدن موجب كاهش مصرف دارو در ميان افراد خواهد شد.

وي همچنين تشخيص به موقع بيماري ويروسي و سرطان، التيام سريع بافت هاي و جراحي هاي شديد، تشخيص انواع سرطان ها، استفاده در دندان پزشكي و از بين بردن سلولهاي فرسوده بدن را از جمله مهم ترين كاربردهاي نانو در پزشكي بيان كرد.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 376]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن