تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802504563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حدادعادل: پايبندي به ولايت فقيه ، افتخار مجلس هفتم بود


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: حدادعادل: پايبندي به ولايت فقيه ، افتخار مجلس هفتم بود
جام جم آنلاين: رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه آنچه بر فضاي مجلس هفتم حاكم بود اعتقاد به اسلام، انقلاب اسلامي، دفاع از انقلاب و استقلال كشور و منافع و مصالح ملي و تبعيت از رهبري نظام بود گفت: يكي از افتخارات مجلس هفتم پايبندي در قول و عمل به ولايت فقيه بود.


به گزارش واحد مركزي خبر ، غلامعلي حدادعادل در مراسم اختتاميه مجلس هفتم در صحن علني مجلس، با ياد امام راحل و شهدا افزود: فداكاري حضرت امام (ره) و شهدا بود كه ما موفق شديم در مجلس خدمت و اداي وظيفه كنيم و اگر اين انقلاب نبود، اين مجلس نيز نبود و بنده و شما در اين جايگاه قرار نداشتيم.

رئيس مجلس شوراي اسلامي با تأكيد بر اينكه مجلس هفتم، مجلسي اخلاقي و عقلاني بود گفت: مجلس هفتم در عين آرامش، جديت نيز داشت و اين از افتخارات مجلس است.

در مجلس هفتم سعي شد طبق قانون عمل، و مجلس بر اساس قانون اداره شود و در آن، اكثريت و اقليت و موافق و مخالف حق داشته باشند طبق آيين نامه و قانون اظهار نظر كنند.

حدادعادل با تشبيه مجلس به دريا گفت: دريا با موج زيباست و سخنان مخالف و موافق و قدري شور و هيجان از خصوصيات هر مجلسي است، اما اين موج ها هيچ وقت به طوفان بحران زا كه كشتي مجلس را غرق كند مبدل نشد. فضاي مجلس هفتم فضايي دوستانه و برادرانه، و نگاه اين مجلس نيز مبتني بر حل مشكلات مردم بود.

حدادعادل گفت: گفتمان مسلط و حاكم بر مجلس هفتم گره گشايي از مردم، توجه به محرومان و قشرهاي آسيب پذير بود.

رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه مجلس هفتم حدود يك سال با دولت آقاي خاتمي و حدود 3 سال با دولت آقاي احمدي نژاد هم دوره بود افزود: در هر دو دوره، اصل بر همكاري با دولت بود زيرا ما براي كارشكني و تضعيف گرد هم نيامده بوديم بلكه مي خواستيم بدون ستيزه جويي همكاري كنيم.

وي با تأكيد بر اينكه مجلس با قواي قضائيه و مجريه تعامل خوبي داشت، گفت: از مجموع 823 اعلام وصولي به مجلس هفتم، 448 مورد در اين مجلس به انجام رسيد و بيشتر اين مصوبات بعد از نهايي شدن به دولت ابلاغ شد.

از اين تعداد 144مصوبه مربوط به موافقتنامه هاي اقتصادي، بازرگاني، گمركي، قضايي و همكاري هاي مالياتي با كشورهاي ديگر بود كه در توسعه روابط بين المللي كشور بسيار تأثيرگذار است.

حدادعادل با بيان اينكه در مجلس هفتم 12 طرح تحقيق و تفحص قرائت شد، افزود: 104 سؤال از وزرا نيز در صحن علني مجلس مطرح شد و در اين مدت سه مورد استيضاح نيز داشتيم.

رئيس مجلس شوراي اسلامي قانون مديريت خدمات كشوري را يكي از مهم ترين مصوبات مجلس بعد از فراز و نشيب هاي بسيار دانست و ابراز اميدواري كرد دولت با تسريع در تصويب آيين نامه هاي اين قانون، زودتر آن را اجرايي كند.

رئيس مجلس از قانون مديريت مصرف سوخت به عنوان عمل شجاعانه مجلس نام برد و گفت: با وجود برخي مشكلات ابتدايي در كنار گستردگي و پيچيدگي كار، اين قانون امروز در بين مردم پذيرفته شده است و دولت هم مي تواند با رفع اشكالات، آن را بهتر اجرا كند.

وي از لايحه ساماندهي و اصلاح حمل و نقل شهري و برون شهري، لايحه حمايت از توليد و عرضه مسكن، لايحه حمايت از توليد داخلي و لايحه اجراي اصل 44 قانون اساسي به عنوان ديگر مصوبات مهم مجلس هفتم ياد كرد و افزود:‌ اجراي اصل 44 قانون اساسي از افتخارات مجلس هفتم بود؛ تأثير اين لايحه بر اوضاع اقتصادي كشور بر كسي پوشيده نيست؛ اين لايحه هم اكنون مراحل نهايي خود را در مجمع تشخيص مصلحت نظام مي گذراند.

رئيس مجلس شوراي اسلامي توجه به اصل 85 قانون اساسي را كه بر اساس آن برخي از لوايح مفصل به جاي طرح در صحن علني در كميسيون هاي تخصصي مجلس بررسي و تصويب مي شود از ديگر موارد مهم در مجلس هفتم دانست و گفت: مجلس هفتم گاهي هم براي افزايش كارآيي خود، با استناد به ماده 102 آيين نامه داخلي، طرح ها و لوايح مختلف را متناسب با ضروريات كشور، بدون نوبت در دستور كار قرار مي داد.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 286]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن