تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815344143




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استقبال مردم و منتقدان از فيلم رنگ خدا در روسيه


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: استقبال مردم و منتقدان از فيلم "رنگ خدا" در روسيه


تهران - خبرگزاري ايسكانيوز : هفته فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در جمهوري تاتارستان روسيه روز شنبه در قازان ، پايتخت اين جمهوري مسلمان‌نشين روسيه، گشايش يافت و مردم و منتقدان از فيلم "رنگ خدا "ي مجيد مجيدي بسيار استقبال كردند.

به گزارش روز يكشنبه گروه فرهنگي هنري باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران"ايسكانيوز" و به نقل از "راه فيروزه "، چهار فيلم ايراني به زبان روسي با عناوين رنگ خدا ،اشك سرما ،باشو غريبه كوچك و كشتي آنجليكا نمايش داده مي‌شود.
در روز افتتاحيه فيلم "رنگ خدا" ساخته مجيدي در سينما خرونيكا براي منتقدان سينمايي و مسئولين جشنواره منبر طلايي پخش گرديد كه مورد توجه قرار گرفت . در مراسم افتتاح با حضورحيدر عين‌الدين اف معاون وزير فرهنگ تاتارستان، پس از تلاوت آياتي از قرآن مجيد، رضا باغبان كندري سركنسول ايران در قازان برگزاري هفته فرهنگي در اين جمهوري را نشانه عزم كشورش براي گسترش روابط فرهنگي با تاتارستان دانست.
معاون وزير فرهنگ تاتارستان نيز اقدامات فرهنگي پس از افتتاح كنسولگري ايران در قازان را نشانه آغاز روابط گسترده تاتارستان و ايران دانست و از اينكه اين هفته فرهنگي در پي سفر خانم ولي يوا وزير فرهنگ تاتارستان به ايران و امضاء تفاهم نامه همكاري‌هاي متقابل با رييس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي افتتاح مي‌شود ابراز خوشحالي كرد.
ابوذر ابراهيمي تركمان رايزن فرهنگي سفارت جمهوري اسلامي ايران در فدراسيون روسيه نيز با اشاره به اشتراكات مذهبي و فرهنگي ميان مردم تاتارستان و ايران، افتتاح هفته فرهنگي را سرآغازي براي تداوم همكاري‌هاي فرهنگي متقابل دانست.
پوشش خبري مناسبي نيز از سوي رسانه‌هاي گروهي تاتارستان در اين مراسم اعمال شده بود و با وجود اينكه نمايشگاه در محوطه نزديك كاخ كرملين شهر قازان برگزار گرديد ، سالن نمايشگاه مملو از بازديدكنندگان بود. در طول اين هفته همه روزه ساعت ‪ ۱۵‬فيلم‌ها در محل نمايشگاه براي مشتاقان به فيلم‌هاي ايراني به نمايش در خواهد آمد./125
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 438]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن