تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820853047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ضرغامي: شيوه هاي متنوع تنها راه ارتباط با مخاطب است‌


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: ضرغامي: شيوه هاي متنوع تنها راه ارتباط با مخاطب است‌
ضرغامي گفت: استفاده از شيوه‌هاي متنوع و توجه به ابتكار در حوزه توليدات راديويي تنها راه ارتباط با مخاطب و مقابله با رقباي بسيار گسترده تصويري است.
رئيس سازمان صدا و سيما در نهمين جشنواره بين‌المللي برنامه‌هاي راديويي در گفتگو با ديويد استلي، دبيركل اتحاديه راديو تلويزيون‌هاي آسيا و اقيانوسيه (ABU) هدف اصلي رسانه ملي را توجه به نوآوري در حوزه محتواي برنامه‌هاي راديويي عنوان كرد و گفت: هر چند فناوري در ايجاد نوآوري تاثير فراواني دارد، اما آنچه كه امروز صدا و سيما به آن توجه دارد، ارتقاي كيفي و محتوايي برنامه‌هاي راديويي در ساختارهاي مختلف است.
ضرغامي با اشاره به اهميت تنوع‌بخشي به برنامه‌هاي راديويي براي جذب و افزايش مخاطبان برنامه‌هاي صدا افزود: استفاده از شيوه‌هاي متنوع و توجه به ابتكار در حوزه توليدات راديويي تنها راه ارتباط با مخاطب و مقابله با رقباي بسيار گسترده تصويري است.
وي با مثبت خواندن آثار جشنواره‌هاي بين‌المللي راديو تصريح كرد: دست‌اندركاران راديو با آشنايي دقيق از كاركردهاي اين رسانه چنانچه بتوانند تجربيات خود را به يكديگر منتقل و وجوه اشتراكات خود را مشخص و آنها را تقويت كنند، توفيقات خوبي نصيب خود مي‌كنند.
ضرغامي نتايج حضور معاونت صداي جمهوري اسلامي را در سطح بين‌الملل رضايت‌بخش خواند و تقويت جايگاه راديو را در اين حوزه يادآور شد.
رئيس رسانه ملي يكي از نقاط قوت اتحاديه راديو تلويزيون‌هاي آسيا و اقيانوسيه را وجود فرهنگ غني كشورهاي شرق دانست و گفت: از آنجا كه فرهنگ و تمدن شرق از قدمت و اصالت بيشتري برخوردار است، رسانه‌هاي راديويي‌ فعال در اين محدوده جغرافيايي از جهان در واقع به يك درياي بي‌انتها متصل هستند.
ديويد استلي، دبيركل اتحاديه راديو تلويزيون‌هاي آسيا و اقيانوسيه نيز در اين نشست با اشاره به ديدار خود از صدا و سيماي مركز اصفهان با ابراز خوشحالي از توفيقات راديو تلويزيون ايران در بخش‌هاي فناوري و محتوايي، خواستار كمك رسانه ملي به كشورهاي توسعه‌نيافته و در حال توسعه در بخش رسانه شد.
وي مزيت جشنواره راديويي اصفهان نسبت به ديگر جشنواره‌هاي راديويي را توجه صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران به موضوع محتواي برنامه‌ها دانست و افزود ABU : براي استمرار اين حركت در برنامه‌هاي خود خواستار كمك ايران است.
استلي گفت: برخلاف ديگر كشورها، راديو در ايران توسعه بيشتري داشته است و كاركنان آن از خلاقيت بالاتري نسبت به ديگر كشورهاي عضو برخوردارند، بنابر اين ABU خواستار تعامل و انتقال تجربيات جمهوري اسلامي ايران در بخش توليد برنامه‌هاي راديويي با ديگر اعضاي خود است.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 272]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن