تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813455604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون اقتصادي وزير جهاد كشاورزي خواستار شد: اختصاص 5 ميليارد دلار از حساب ذخيره ارزي به بخش كشاورزي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون اقتصادي وزير جهاد كشاورزي خواستار شد: اختصاص 5 ميليارد دلار از حساب ذخيره ارزي به بخش كشاورزي
خبرگزاري فارس: معاون اقتصادي وزير جهاد كشاورزي اختصاص 5 ميليارد دلار از حساب ذخيره ارزي به بخش كشاورزي را خواستار شد.


به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي وزارت جهاد كشاورزي، صادق خليليان در گردهمايي سالانه مديران طرح و برنامه سازمان جهاد كشاورزي استانها بر ضرورت اختصاص 5 ميليارد دلار از حساب ذخيره ارزي به بخش كشاورزي تاكيدكرد.
معاون برنامه ريزي و اقتصادي وزارت جهاد كشاورزي، اختصاص سالانه يك ميليارد دلار از حساب ذخيره ارزي به مدت پنج سال را براي مقابله با خشكسالي و پايداري امنيت غذايي براي بخش كشاورزي ضروري خواند.
خليليان در گردهمايي سالانه مديران طرح و برنامه سازمان جهاد كشاورزي استانها افزود: ‌با اختصاص اين ميزان اعتبار بسياري از عقب ماندگي ها در زمينه آب و خاك توسعه روش‌هاي نوين آبياري، آبخيزداري و توسعه مكانيزاسيون جبران مي شود.
خليليان با بيان اينكه با تخصيص اعتبارات به پروژه‌هاي كلان كشور، تاكنون سهم كمتري نصيب بخش كشاورزي شده است، ابراز داشت: سرمايه گذاري در حوزه كشاورزي مي تواند به افزايش توليد ناخالص ملي، كاهش بيكاري، توسعه صادرات غيرنفتي، رونق مناطق روستايي كشور و كنترل تورم منجر شود.
معاون وزير جهاد كشاورزي با بيان اينكه از اين پس اعتبارات بخش كشاورزي به پروژه‌هاي مؤثر، كارآمد و مشخص اختصاص خواهد يافت، گفت: بخشي از اعتبارات بايد در طرح هاي زيربنايي آب مانند تجهيز و نوسازي اراضي توسعه روش‌هاي نوين آبياري، تكميل كانال‌هاي فرعي و زهكشي و اجراي طرح‌هاي آبخيزداري مصرف شود.
خليليان، آب و خاك را از سرمايه هاي ملي كشور توصيف و خاطرنشان كرد: بدون آب و خاك توسعه پايدار و امنيت غذايي اتفاق نمي افتد و خشكسالي فرصتي را براي توجه بيشتر به پروژه‌هاي آب و خاك در كشور ايجاد كرده است.
انتهاي پيام/
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 303]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن