تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821015836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كفاشيان:اختلافات در تيم ملي كاهش يافته است/ كميته تيم هاي ملي كريمي را كنار گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: كفاشيان:اختلافات در تيم ملي كاهش يافته است/ كميته تيم هاي ملي كريمي را كنار گذاشت
مشهد - خبرگزاري مهر: رئيس فدراسيون فوتبال ايران گفت: از زماني كه علي دايي وقت بيشتري براي تيم گذاشته اختلافات به حداقل رسيده است و هم اكنون مشكلي جز حق پخش تلويزيوني نداريم.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، علي كفاشيان بعد از ظهر امروز در حاشيه مجمع انتخاب هيئت فوتبال خراسان رضوي در جمع خبرنگاران در خصوص اختلاف خود و علي دايي افزود: در شروع كار چون دايي در ليگ درگير بود و هماهنگي كمتري وجود داشت اختلاف سليقه پيش آمد ولي اكنون كه دايي مدت بيشتري در خدمت تيم ملي است اين اختلافات به حداقل رسيده و هماهنگيها بيشتر شده است.

وي در مورد حذف كريمي از تيم ملي اظهار داشت: من شخصا انتقاد را مي پذيرم ولي كميته تيم هاي ملي راي به اخراج علي كريمي داد و ما پذيرفتيم.

كفاشيان تاكيد كرد: علي كريمي مجازات نشده، بلكه از تيم ملي خط خورده و اين شيوه جديد تيم ملي است كه با علي دايي نيز هماهنگ شده است.

وي افزود: اين موضوع ربطي به اختلاف بين كريمي و دايي ندارد چون علي دايي اختلافات را كنار گذاشته و فقط به نظم اهميت مي دهد.

كفاشيان خاطرنشان كرد: براي اجراي برنامه هاي بلند مدت بايد نظم را مد نظر قرار داد و مصالح ملي بايد در چارچوب نظم صورت گيرد.

وي در خصوص تعداد سهميه ايران در جام باشگاههاي آسيا عنوان كرد: چهار سهميه حق ماست كه 90 درصد آن قطعي شده است و مشكلاتي كه در اين زمينه وجود دارد به نبود سيستمي در ارزيابي باشگاهها باز مي گردد.

كفاشيان تاكيد كرد: عمده مشكل‌ كنوني فوتبال‌ حق پخش تلويزيوني است كه اگر اين كار صورت نگيرد ورزش ما زمين مي خورد و اگر در داخل حمايت نشديم به دنبال شبكه تلويزيوني خارجي خواهيم بود تا حق پخش را به دست آوريم.

رئيس فدراسيون فوتبال تصريح كرد: استاندارد سازي ورزشگاهها،‌ مستقل شدن باشگاهها و قرارداد حرفه اي بازيكنان مشكلات عمده در راه كسب سهيمه آسايي است.

وي ادامه داد: در مورد تعداد سهميه ليگ برتر و جام حذفي تصميم قطعي گرفته نشده ولي سه سهميه ليگ برتر و يك سهميه جام حذفي نظر ماست كه اگر قهرمان جام حذفي در سه ليگ برتر باشد، نائب قهرمان حذفي به جام باشگاههاي آسيا راه مي يابد.

كفاشيان در خصوص انتقال باشگاهها به استانهاي بدون تيم در ليگ افزود: در حال حاضر باشگاهها نيازي به انتقال ندارند اما سياست ما اين است كه 10 استاني كه در هيچ ليگي تيم ندارند فعال بشوند و هر استاني كه خواهان تيم است آمادگي واگذاري تيم در ليگ يك را داريم.

وي دلالي فوتبال را ضعف در قوانين فدراسيون شمرد و در مورد مشكل با كميته انظباطي افزود: من هيچ مشكلي با كميته ندارم بلكه تداخل آئين نامه ها باعث شد تا ما به كميته انظباطي دستور دهيم تا آئين نامه ها را تصحيح و به طور مشخص ابلاغ كنند.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 370]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن