تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815491016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رمضاني در گفتگو با مهر:كريمي مربي استقلال اهواز مي شود / تنها قرارداد دو بازيكن را تمديد كرديم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رمضاني در گفتگو با مهر:كريمي مربي استقلال اهواز مي شود / تنها قرارداد دو بازيكن را تمديد كرديم
رئيس سازمان فوتبال استقلال اهواز تاكيد كرد در صورت ادامه مذاكرات رضايت بخش بين شفيع زاده و كريمي، اين مربي هدايت آبي پوشان اهوازي را براي فصل آينده بر عهده مي گيرد.

عبدالحميد رمضاني در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرين وضعيت سرمربي فصل آينده استقلال اهواز گفت: با توجه به سياست گذاري هاي شهرام شفيع زاده براي فصل آينده، پس از دريافت پاسخ منفي جلالي براي ادامه همكاري با باشگاه استقلال اهواز قرار شد با فيروز كريمي، خداداد عزيزي و محمود ياوري جهت تصدي سرمربيگري اين تيم مذاكره كنيم.

وي ادامه داد: در اين مدت شفيع زاده مذاكراتي غير رسمي با كريمي انجام داده كه با توجه به نقطه نظرات مشترك و محتويات مثبت اين نشست، اگر مشكل خاصي به وجود نيايد حداكثر تا روز سه شنبه ايشان به عنوان سرمربي فصل آينده استقلال اهواز معرفي مي شود.

رئيس سازمان فوتبال استقلال اهواز در خصوص برنامه هاي كريمي تاكيد كرد: از برنامه هاي اين مربي اطلاعي ندارم اما بايد بگويم جنس كريمي با جنس فوتبال خوزستان همخواني دارد و اين مربي با توجه به پيشينه بسيار خوبي كه در استقلال اهواز دارد، مي تواند براي اين تيم مفيد باشد.

وي با تاكيد بر اينكه مجري سياست گذاري باشگاه استقال اهواز است، خاطر نشان كرد: پس از جدايي جلالي، خورشيدي و مرفاوي هم از جمع مربيان استقلال اهواز جدا مي شوند اما آبراهاميان همچنان به عنوان مربي دروازه بان ها به كارش در تيم ما ادامه مي دهد.

رمضاني در پايان با بيان اينكه تا اين لحظه تنها قرارداد رضا جلالي ثابت به مدت 3 سال و حسين ماهيني به مدت 2 سال تمديد شده است، گفت: منتظر انتخاب سرمربي آينده تيم هستيم تا با توجه به فهرست بازيكناني كه در اختيارمان قرار مي دهد، با نفرات مد نظر اين مربي وارد مذاكره شويم.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 310]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن