تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821029916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

98 درصد واجدين شرايط خراسان جنوبي كارت ملي دريافت كردند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 98 درصد واجدين شرايط خراسان جنوبي كارت ملي دريافت كردند
بيرجند - خبرگزاري مهر: مديركل ثبت احوال خراسان جنوبي گفت: تاكنون 7/98 درصد واجدين شرايط اين استان كارت ملي دريافت كرده اند.

رضا غلامپور بمي در گفتگو با خبرنگار مهر در بيرجند، تعداد درخواستهاي كارت شناسايي ملي از متقاضيان اين استان را 443 هزار و 228 مورد عنوان كرد و افزود: خراسان جنوبي در راستاي اجراي اين طرح يكي از هشت استان برتر كشور است.

وي ارائه كارت ملي را در سال جاري براي استفاده ادارات و نهادهاي انقلاب اسلامي در كشور كاربردي دانست و تصريح كرد: هم استانيهايي كه تاكنون موفق به دريافت كارت شناسايي ملي نشده اند در اسرع وقت مدارك مورد نياز كارت شناسايي ملي را به اداه ثبت احوال محل سكونت خود تحويل تا نسبت به صدور كارت شناسايي ملي آنا اقدام شود.

مديركل ثبت احوال خراسان جنوبي تعداد متولدين اين استان در سال گذشته را 12 هزار و323 نفر اعلام كرد و اظهار داشت: از اين تعداد شش هزار و 338 نوزاد پسر و پنج هزار و 985 نوزاد دختر هستند كه اين ميزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن از كاهش دو درصدي برخوردار بوده است.

وي با اشاره به افزايش 5/6 درصدي آمار ازدواج در اين استان طي سال گذشته خاطرنشان كرد: در اين مدت هفت هزار و 992 واقعه ازدواج در اين استان به ثبت رسيده است كه از اين تعداد سه هزار 793 واقعه روستايي و چهار هزار و 199 واقعه شهري بوده است.

غلامپور بمي از افزايش 8/9 درصدي آمار طلاق در اين استان طي سال گذشته خبر داد و افزود: در اين مدت 573 واقعه طلاق در اين استان رخ داده است.

وي يادآور شد: به منظور فراگير شدن فناوري اطلاعات و گسترش روز افزون دولت الكترونيك در كشور اداره كل ثبت احوال خراسان جنوبي در سال جاري اقدام به نصب و راه اندازي سيستم جمع آوري اطلاعات خواهد كرد.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 256]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن