تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821101175




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ارتش اسرائیل: ایران عامل ناآرامی در مرزهای ماست


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: ارتش اسرائیل: ایران عامل ناآرامی در مرزهای ماست این مقام مسئول اسرائیلی که خواست نامش اعلام نشود گفت: به نظر می رسد این اقدام تحریک آمیزی از سوی رهبران سوریه بود که هدف از آن بحران سازی در مرزهای اسرائیل برای دور کردن نگاه ها و توجه از مشکلات داخلی واقعی در سوریه بود.
سخنگوی ارتش اسرائیل
ارتش اسرائیل ایران را به دخالت در ناآرامی در مرزهای این رژیم متهم کرد. به گزارش عصر ایران، "یواف موردخای" سخنگوی ارتش اسرائیل ایران را متهم کرد که در برنامه ریزی معترضین فلسطینی برای عبور غیرقانونی به مرزهای این رژیم از خاک سوریه و لبنان دخالت داشته است.دیروز یکشنبه و در سالگرد اعلام موجودیت اسرائیل، شماری از آوارگان فلسطینی در خاک سوریه و لبنان به سمت مرزهای این رژیم حرکت کردند و با تجمع در مرز اسرائیل، شعارهای ضداشغالگرایانه سردادند. این اقدامات با واکنش شدید نظامیان اسرائیلی روبه رو شد و در تیراندازی آنها به سمت معترضین، چند نفر کشته شدند. موردخای اضافه کرد: تهران قصد دارد دو جبهه اسرائیل در سوریه و لبنان را از طریق راه پیمایی های گسترده ناامن و بی ثبات کند. سخنگوی ارتش اسرائیل افزود: اثر انگشت ایران در  اعتراضات و ناآرامی ها در مرزهای اسرائیل با لبنان و سوریه دیده می شود . آنچه می بینیم تحریک ایران در دو جبهه لبنان و سوریه برای سوء استفاده از روز اعلام موجودیت اسرائیل است. وی همچنین اعتراف کرد نظامیان اسرائیلی به سمت شماری از آوارگان فلسطینی که قصد داشتند وارد مناطق تحت کنترل این رژیم شوند تیراندازی کرده اند. این اقدام باعث شد تا شماری از معترضین فلسطینی کشته و زخمی شوند.از سوی دیگر یک مقام ارشد در کابینه اسرائیل ، دولت سوریه را به اقدام عملی برای ایجاد بحران در مرزهای مشترک با اسرائیل متهم کرد و گفت: معمولا سوریه در سال های گذشته معترضین را در خاک خود از نزدیک شدن به مرزهای اسرائیلی منع می کرد اما در سال جاری از چنین اقدامی خودداری کرد. این مقام مسئول اسرائیلی که خواست نامش اعلام نشود گفت: به نظر می رسد این اقدام تحریک آمیزی از سوی رهبران سوریه بود که هدف از آن بحران سازی در مرزهای اسرائیل برای دور کردن نگاه ها و توجه از مشکلات داخلی واقعی در سوریه بود.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 327]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن