تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820073847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يكي ازفرماندهان نيروي هوايي سپاه: شهدا با ايثار جان خود نظام را براي هميشه بيمه كردند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: يكي ازفرماندهان نيروي هوايي سپاه: شهدا با ايثار جان خود نظام را براي هميشه بيمه كردند
خبرگزاري فارس: يكي از فرماندهان نيروي هوايي سپاه گفت: شهداي والامقام در طول هشت سال دفاع مقدس با ايثار جان خود نظام مقدس جمهوري اسلامي را براي هميشه بيمه كردند .


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، محمد زارع فرمانده نيروي هوايي سپاه امروز در يادواره شهداي ارسباران، شهدا را مظهر ايمان ، مردانگي و تقوي ذكر كرد و افزود : شهداي هشت سال دفاع مقدس با ايثار جان خود نظام مقدس جمهوري اسلامي را در مقابل توطئه هاي دشمنان براي هميشه بيمه كردند .
زارع اقتدار ، امنيت و عزت امروز ايران اسلامي را مديون شهدا و فرهنگ ايثار و پايداري ايثارگران و خانواده هاي گرانقدر شهدا برشمرد .
وي تصريح كرد : رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس و در زمان تهاجم ددمنشانه دشمن با حداقل امكانات و تجهيزات جنگي با تكيه بر ايمان و قدرت الهي به جنگ با دشمن تا بن دندان مسلح رفتند و سربلند از اين امتحان الهي بيرون آمدند و در نهايت دشمنان و متجاوزان به ميهن اسلامي را با ذلت از خاك خود بيرون كردند.
اين فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس با اشاره به سالروز آزادسازي خرمشهر و عمليات بيت المقدس افزود : نام خرمشهر با اخلاص ، ايمان و قداست بچه هاي رزمنده عجين شده و همراه با نام خرمشهر مقاومت و ايثار در يادها تداعي مي شود كه خرمشهر را بهترين بندگان خدا در سايه اراده و ايمان آزاد كردند.
وي گفت : دشمن بعثي با موانع و امكاناتي كه دور تا دور اين شهر با بهره گيري از كارشناسان نظامي كشورهاي استكباري تدارك ديده بودند به ذهن خود نيز خطور نمي كرد كه اين دژ تسخير ناپذير به زعم آنها توسط رزمندگان اسلام فتح شود و هنوز هم كه هنوز است اين عمليات غرور آفرين و ناگفته‌هاي آن كارشناسان نظامي را به حيرت درآورده است .
زارع رسالت و وظيفه امروزي همه دوستداران نظام و انقلاب را پاسداري از اهداف شهدا ، حفظ وحدت و ترويج فرهنگ ايثار و پايداري ذكر كرد و بر ادامه راه اين شهدا تاكيد كرد .
گزارش فارس حاكي است، «اسمعلي محمد» فرمانده سپاه ناحيه مقاومت اهر نيز برگزاري يادواره هاي شهدا را فرصتي مناسب براي معرفي ايثارگريها و سلحشوري هاي شهداي هشت سال دفاع مقدس و معرفي آنها به نسل بعد از جنگ ذكر كرد و برگزاري آنها را ارتباط نسل گذشته با نسل حاضر برشمرد و قدرداني از فداكاري هاي شهداء و جانبازان را كمترين اداي دين به آنها ذكر كرد كه به خاطر دفاع از اهداف و آرمانهاي انقلاب جان خود را فدا كردند.
براساس اين گزارش، در ادامه اين مراسم برنامه هاي متنوع فرهنگي ، دلنوشته ي يكي از فرزندان جانبازان و مداحي توسط مداحان اهلبيت عصمت و طهارت انجام شد .
اين گزارش مي افزايد، اين يادواره در نكوداشت 1200 شهيد منطقه ارسباران و 42 شهيد مسجد صاحب الامر اهر در مسجد صاحب الامر اين شهرستان با حضور بيش از هزار نفر از بسيجيان، ايثارگران و خانواده هاي آنها برگزار شد.
انتهاي پيام/ص
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 323]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن