تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813023692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارشمشكلات مالي روابط عمومي ها در اولين همايش مديران روابط عمومي حل مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:موج: گزارشمشكلات مالي روابط عمومي ها در اولين همايش مديران روابط عمومي حل مي شود
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد فرهنگ چالش مالي روابط عمومي ها در اولين همايش مديران روابط عمومي دانشگاه ها، مراكز پژوهشي و فنآوري مورد بحث و بررسي قرار مي گيرد.


به گزارش خبرنگار موج، اولين همايش مديران روابط عمومي دانشگاه ها، مراكز پژوهشي و فنآوري صبح امروز كار خود را در دانشگاه تربيت مدرس آغاز كرد.
فرهاد دانشجو رييس دانشگاه تربيت مدرس در ابتداي مراسم ضمن خوش آمدگويي اظهار داشت: روابط عمومي ها در عصر انفجار اطلاعات، عصر تعامل فرهنگ ها، عصر قدرت تفكر و ايديولوژي ها و فنآوري هاي نوين و مسير حركت به سوي ايجاد تحول علمي جهاني، براي ايفاي وظايف خود نياز به تحول و ارتقاء جايگاه نوآوري دارند.
وي افزود: مديريت تغييرپيش شرط رسيدن به روابط عمومي مطلوب است.
رييس دانشگاه تربيت مدرس تأكيد كرد: روابط عمومي با داشتن شناخت افكار عمومي، تجزيه و تحليل نقاط ضعف و قوت و فرصت ها و تهديدها پايه گذار مسير آموزش عالي در مديريت استراتژي است.
وي افزود: روابط عمومي با عملكرد خود براي مديران ارشد آموزش عالي امكان خلق استراتژي جديد در راستاي اهداف را فراهم مي كند.
دانشجو تصريح كرد: مشكلات و پيچيدگي هاي مديريت در آموزش عالي و مديران هوشمند از روابط عمومي هاي خود انتظار تأثير مثبت در برنامه ريزي، تصميم گيري و ارائه راه حل ها را دارد.
وي عنوان كرد: هر اندازه روابط عمومي مفيد، مستمر و مؤثر در افكار و شناخت گسترش يابد به همان اندازه آموزش عالي در دستيابي به اهداف موفق مي شود.
رييس دانشگاه تربيت مدرس تأكيد كرد: با تغييرات ايجاد شده در دانشگاه ضرورت تغيير و تحول در سياست گذاري روابط عمومي و برنامه ريزي و كاربرد شيوه هاي نوين در فرآيند و شكوفايي برنامه ها و عمكرد دانشگاه ها و آموزش عالي روشن تر مي شود.
در ادامه مراسم هاشم داداش پور مدير روابط عمومي وزارت علوم، تحقيقات و فنآوري تأكيد كرد: از سال گذشته مجموعه مأموريت ها و وظايف روابط عمومي تحت عنوان آيين نامه اجرايي دستگاه ها به تمامي سازمان براي اجرايي شدن ابلاغ شده است.
وي افزود: در اين همايش قرار است به برخي از موضوعات كه هميشه براي روابط عمومي ها به عنوان چالش مطرح مي شود، پرداخته و مورد بررسي قرار بگيرد.
مديرروابط عمومي وزارت علوم، تحقيقات و فنآوري گفت: ارتباط درون سازماني و برون سازماني از سوي روابط عمومي همچنان مغفول واقع شده است كه در همايش امروز، اين مسأله مورد بحث و بررسي قرار مي گيرد.
وي عنوان كرد: متأسفانه روابط عمومي در برخي مواقع با چالش مالي روبرو هستند كه اين نوع چالش در همايش امروز مورد بحث و بررسي قرار خواهد گرفت.
داداش پور تأكيد كرد: چالش هاي ساختاري و مديريت و چالش در ارتباطات بخشي از جمله مواردي است كه روابط عمومي ها با آن درگير هستند كه در همايش امروز در قالب كارگروه ها مطرح مي شود.
وي افزود: چالش هاي منزلتي از جمله چالشي است كه متأسفانه در دانشگاه ها رعايت نمي شود به اين معنا كه روابط عمومي ها در دل روابط امور بين الملل هستند.
مدير روابط عمومي وزارت علوم، تحقيقات و فنآوري اظهار داشت: در دهه گذشته موضوع مربوط به آموزش عالي مورد توجه قرار گرفته است به اين معنا كه در دودهه 60 و 70، گسترش و تقويت آموزش عالي مورد توجه بوده و در نيمه دوم سال 70 به كارگيري و وظيفه مند كردن دانشگاه و حركت به مسيري كه پژوهش در آن نقش برجسته دارد، مدنظر بوده است.
وي عنوان كرد: در دهه 80، حركت به سمت تبديل پژوهشكده و ايده ها به سمت فنآوري را آغاز كرده و ادامه مي دهيم.
مديرروابط عمومي وزارت علوم، تحقيقات و فنآوري گفت: جهت رسيدگي به امور روابط عمومي، شورايي تحت عنوان روابط عمومي منطقه اي تشكيل داده ايم كه اين امر در 9 گاه منطقه اي محقق مي شود.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 359]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن